  • Data: 2011-04-20 16:20:55
    Temat: Re: Zabezpieczenie gniazda elektryki przyczepy
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:iomhjr$nah$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > zamiast śrubek dociskowych przylutować kable do zacisków
    > całość z tyłu zalać czymś wodoodpornym

    Jeśli zalewasz to mogą zostać śruby. Od przodu napchał bym towotu lub czegoś
    podobnego. Umyć przed użyciem. Trochę upierdliwe ale radykalne :) Miałem
    kiedyś niemieckie gniazdo (dużo więcej styków) w golfie, nie używane, jak
    patrzyłem w srodku było suche i czyste. Konstrukcja podobna do naszych a
    jakaś taka szczelna.
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)