  • Data: 2016-06-08 17:06:14
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości

    >Podłączyłem telefon z działającą nawigacją przez amperomierz USB.
    >0.5A przez cały czas, a telefon nawet trochę się nie doładował. Ile
    >miał
    >na początku, tyle po zakończeniu.
    >Dopiero przy innej ładowarce dającej 1A telefon dodatkowo się
    >podładowywał, ale nie miałem wtedy amperomierza więc nie wiem ile
    >faktycznie tam szło.

    Ten amperomierz mogl mocno ograniczac plynacy prad :-)

    Ja musze rozgryzc pewna ciekawostke - nawigacja z zasilaniem mini USB,
    i co pewien czas wpada w taki tryb, jakby nie byla ladowana.
    Ekran jej przygasa po chwili - tak ustawiona, ale LED sie swieci.
    Po dluzszym czasie twierdzi, ze bateria rozladowana - i chyba
    faktycznie rozladowana.
    A po ponownym wlaczeniu sie laduje.

    J.