  • 21. Data: 2009-02-28 18:55:49
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...[OT] przepraszam ;-)
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    OGONek~:
    >Zal mi tych co brali kredyty w walutach.

    A mi tych co brali w zlotowkach, na poczatku splacali duuuuuuzo wieksze
    raty, w chwili obecnej splacaja bodajze "tylko" wieksze raty. Oddawac kilka
    stowek miesiecznie tylko po to aby "spac spokojnie"? Ja tam spie spokojnie
    wlasnie dlatego, ze tych kilku dodatkowych stowek oddawac nie musze :-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 22. Data: 2009-02-28 20:32:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    OGONek~ pisze:
    > Użytkownik "Small" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiscie mało zrozumiales z tego co napisalem :(
    >
    > Ale faktycznie wiosna wkrótce, bura suka idzie sie jebać i będzie miło.

    Nareszcie coś na temat ;)

    Może tak zakończyć ten zupełnie nie związany z tematem wątek, hmm?

  • 23. Data: 2009-03-01 06:34:24
    Od: "OGONek~" <b...@w...pl>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilka stowek miesiecznie tylko po to aby "spac spokojnie"? Ja tam spie
    > spokojnie wlasnie dlatego, ze tych kilku dodatkowych stowek oddawac nie

    Ciesze sie ze przynajmniej jeden nieswiadomy niczego (;-)) jest zadowolony.
    Życzę dalszego zadowolenia i szybkiej spłaty ;-)

    --
    OGONek~

  • 24. Data: 2009-03-01 11:33:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    OGONek~ pisze:

    > Ciesze sie ze przynajmniej jeden nieswiadomy niczego (;-)) jest zadowolony.
    > Życzę dalszego zadowolenia i szybkiej spłaty ;-)

    To ja napisze inaczej... Wypierdalac na priv albo grupe o finansach !

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 25. Data: 2009-03-01 11:38:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

    > To ja napisze inaczej... Wypierdalac na priv albo grupe o finansach !

    zaraz Ci napiszą ze to kredyty na motocykl spłacają.
    Ale masz racje, dziwie sie ze wogole ktos ciągnie watek trolla ktory na
    wszystkich grupach musi swoje chore wypociny prezentowac.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2009-03-01 11:44:00
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > zaraz Ci napiszą ze to kredyty na motocykl spłacają.

    brac motocykl pod hipoteke ? No chyba ze wypasionego customa ale o to
    ich nie podejrzewam :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 27. Data: 2009-03-02 13:52:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuczu pisze:

    > brac motocykl pod hipoteke ? No chyba ze wypasionego customa ale o to
    > ich nie podejrzewam :)

    Uwaga formalna: możliwa jest też pożyczka hipoteczna na dowolny cel albo
    "urwanie" kilkunastu tysięcy z kredytu na lekkim zawyżeniu kosztów
    budowy - a kredyt hipoteczny jest dużo tańszy niż (niesponsorowany przez
    producenta) kredyt na pojazd.

    Ale że wątek ostro nie na temat to fakt...