  • 1. Data: 2009-02-27 08:24:22
    Temat: ZDRADA POLACY, ZDRADA...
    Od: "Panslavista" <p...@g...com>

    POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!

    Twierdzenie, że zgoda na akcesję do UE była także akcesją do EURO jest
    zwykłym kłamstwem. Nawet akcesja do UE nie dotyczyła uczestnictwa w
    tym tworze jakim jest UE obecnie, a tym bardziej jakim będzie po
    sfałszowaniu traktatu lizbońskiego w drugim "referendum irlandzkim".

    Wszyscy biorący udział w pracach i działaniach w w/w zakresie z mocy
    polskiej, obowiązującej konstytucji są zdrajcami i podpadają pod
    zdradę stanu i najwyższy wymiar kary (choć w wykonastwie zawieszony -
    odwiesić zawsze można).

    Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
    powieszenia zdrajców.

  • 2. Data: 2009-02-27 08:28:24
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Panslavista pisze:

    > Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
    > powieszenia zdrajców.

    ROTFL. Umie, jebany, poprawic humor :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-02-27 08:34:42
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Panslavista pisze:
    > POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!

    kurwa, mysłalem ze chociaz tu Twoich chorych wypocin nie zobacze.
    Spierdalaj, NTG

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-02-27 09:19:07
    Od: <t...@p...pl>

    "Panslavista" <p...@g...com> napisał(a):
    > POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!

    Bys mial pajacu kredyt we franeczkach to bys inaczej spiewal...

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 5. Data: 2009-02-27 09:21:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    "Panslavista" <p...@g...com> wrote in message
    > POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!
    [...]

    Moge ja? Moge? Prooooosze!

    SPIERDALAJ!!!

    dziekuje;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2009-02-27 10:09:58
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!
    wpierdalaj
    huck

  • 7. Data: 2009-02-27 10:24:04
    Od: b...@o...pl

    Bo to nowy porządek świata

    http://biznes.onet.pl/0,1917041,wiadomosci.html

  • 8. Data: 2009-02-27 10:25:15
    Od: "SiW" <r...@y...com>

    > POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!

    Szanowny Panslawisto, z przyjemnościa przeczytałem twój apel. Sądzę, ze na tej
    grupie jak i na wszystkich innych na które wysłałeś tego posta jest wielu równie
    dogłębnie poruszonych co ty
    . Twój jakże wspaniały apel poruszył w naszych sercach najczulsze struny.

    Sądzę, że nie jestem osamotniony w swoich osądach dlatego tobie i wszstkim
    którzy tak głęboko przejmują się współczesnymi aspektami polityki w swietle
    pl.rec.motocykle polecam ponizszy link który znakomicie oddaje moj nastrój po
    przeczytaniu twojego postu:

    http://tnij.org/3tt

    szacuneczek.

  • 9. Data: 2009-02-27 10:31:31
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...[OT] przepraszam ;-)
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Bys mial pajacu kredyt we franeczkach to bys inaczej spiewal...

    A po cos brał we franeczkach pajacu?
    Podpisywales wszystko co Ci dawali nie czytajac?
    Podpisywales zapewne papier ze jestes swiadomy ryzyka kursowego.
    Jestes zwyklym niemyslacym nieudacznikiem (chociaz przez chwile wydawalo ci
    sie ze jestes super mądry bo masz niższe raty niz Ci co wzieli w
    złotówkach).

    HOWGH

    --
    OGONek~

  • 10. Data: 2009-02-27 10:44:50
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    OGONek~ wrote:
> [...]
    > Jestes zwyklym niemyslacym nieudacznikiem (chociaz przez chwile
    > wydawalo ci sie ze jestes super mądry bo masz niższe raty niz Ci co

    Ogon czyli masz satysfakcję.
    Ja tez mam we franku kredyt. Tak popajacowalem.
    Sam wybralem ta forme, a teraz płace.
    Ale jestem przekonany ze placil bym mniej gdybysmy zrobili to samo co Slowacja.

    To w kontekscie wypowiedzi autora watku, jestem zdrajca.
    BO WOLAŁBYM ZARABIAC W SILNEJ WALUCIE.
    Bo nasza jest tak samo jak z kielbasą - przegoniła juz ...

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A