  • 31. Data: 2011-07-18 22:15:40
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 21:36:30 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Takowy, prawie nówka, może z pół roku miał, zapakowany 7 osobami, wcale
    > nie
    > jakimiś grubasami i niedużą ilością bagażu, przyrżnął przy mnie wydechem
    > płytę chodnikową leżącą luzem na trawniku przez który przejeżdżał.

    Eee, chyba jakiś zepsuty był :-) Ja Grand Scenicem zapakowanym 7 osobami +
    bagaże, przejeżdżałem spokojnie przez śpiacego polcjanta zrobionego z
    kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w
    pojedynkę. Espace IV ma większą ładowność od Grand Scenica i większy
    prześwit.

    Pzdr
    TG

  • 32. Data: 2011-07-18 22:17:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:15:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w
    > pojedynkę. Espace IV ma większą ładowność od Grand Scenica i większy

    to jechałeś z chodnika na chodnik, czy jak?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-07-18 22:17:48
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    " Michał" <m...@g...pl> wrote in message

    > trzeba wymienić safrane na coś innego, tylko
    > moje wątki o tym są brane jako jaja ;)

    Oj Michałku,

    Bo pierdolisz jak potłuczony, dlatego Twoje wątki są i będa brane
    jako typowe trollowanie.

    Piszesz, że autko przez Ciebie poszukiwane ma przejechać
    bezawaryjnie 40kkm ?

    I ma kosztować do 10.000zł ? Koszt samej benzyny do takiego autka to ok 1zł /km
    Czyli na paliwo chcesz wydać w najbliższej przyszłości 40.000zł a autka
    w przyzwoitym stanie szukasz do 10.000zł ? ;)

    Nikt choć trochę rozsądnie-myślący tego nie kupi.

    Aleksander.

  • 34. Data: 2011-07-18 22:23:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 22:17:05 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > to jechałeś z chodnika na chodnik, czy jak?

    Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby
    małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły).
    I ma tym garbie pug 306 "wieszał się" gdy najechałem na niego dwoma
    przednimi kołami (musiałem zawsze "brać go" jednym kołem).
    Grand Scenic w każdych warunkach dawał radę. Garba nie mierzyłem, ale jest
    na oko szerokości metra (mieści się między przednią i tylną osią nawet w
    Tico) i wysokość ma zbliżoną do wyskości krawężnika.

    Pzdr
    TG

  • 35. Data: 2011-07-18 22:28:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > na oko szerokości metra (mieści się między przednią i tylną osią nawet w
    > Tico) i wysokość ma zbliżoną do wyskości krawężnika.

    Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, więc zapytam wprost:
    1. odróżniasz sytuację przejeżdżania po czymś dwoma kołami od jazdy po
    płaskim, kiedy coś jest między kołami?
    2. odróżniasz Scenica od Espace?
    3. odróżniasz... cokolwiek?

  • 36. Data: 2011-07-18 22:38:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, więc zapytam wprost:
    > 1. odróżniasz sytuację przejeżdżania po czymś dwoma kołami od jazdy po
> [...]

    Być może nie "kumam" - późna pora ....
    Napisałeś, że Espace zahaczył tłumikiem o płytę chodnikową wysokości 5cm,
    gdy jechal trawnikiem.
    No to ja odpisałem, że Grand Scenic (o mniejszej nośności od Espace)
    spokojnie przejeżdża garba na ulicy (taka duża płyta chodnikowa o
    wysokości około 15cm :-)).
    Albo ja czegoś mimo wszystko nie zrozumiałem z Twojego opisu, albo Tobie
    się coś pomerdało...

    Pzdr
    TG

  • 37. Data: 2011-07-18 22:47:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:38:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > wysokości około 15cm :-)).
    > Albo ja czegoś mimo wszystko nie zrozumiałem z Twojego opisu, albo Tobie

    przecież to proste, auto jedzie po płaskim, a płyta chodnikowe jest na
    płask, między kołami.
    Przejazd dwoma kołami przez garba podnosi całe auto, zmieniając nieco
    sytuację.

  • 38. Data: 2011-07-18 22:49:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, (...)

    Ok. już dotarło - "przyrżnął przy mnie wydechem w
    płytę chodnikową leżącą luzem na trawniku przez który przejeżdżał" - czyli
    wysokość krawężnika + płyta chodnikowa.

    Pzdr
    TG

  • 39. Data: 2011-07-18 22:51:04
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Aleksander <f...@f...fake> napisał(a):

> [...]
    > w przyzwoitym stanie szukasz do 10.000zł ? ;)
    >
    > Nikt choć trochę rozsądnie-myślący tego nie kupi.

    Kupiłem auto "kryzysowe", zaczęło się sypać (trochę pomogłem)
    po 32kkm, a wcześniej mnie kosztowało tylko paliwo, jako że
    miało LPG to koszty kilkometra to było cos koło 0.6..0.7pln

    więc tak:

    -tak chce kupić auto za 10k pln i wydać na paliwo ~25..28k pln
    bo będzie miało LPG.

    co jest w tym dziwnego ? nazwijmy to tak: "od zawsze" tak robię
    i jest to dla mnie normalne.

    Pierwsze auto jaki kupiłem to było Safrane i się przyzwyczaiłem,
    że to pali 20l/100 :) pozatym CO2 to BZDURA

    pozdrawiam.

  • 40. Data: 2011-07-18 22:53:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 22:47:42 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > przecież to proste, auto jedzie po płaskim, a płyta chodnikowe jest na
    > płask, między kołami.
    > Przejazd dwoma kołami przez garba podnosi całe auto, zmieniając nieco
    > sytuację.

    Ale za chwilę te koła zjeżdżają z garba i mam go pod podwoziem. Chyba
    jednak dalej się nie rozumiemy...

    Pzdr
    TG