  • 21. Data: 2011-07-18 21:28:21
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 20:23, jerzu wrote:

    > Zdjęcia wrzuciłeś? ;)

    Aaaa skleroza ... musze wrzucić w końcu może dzisiaj ;)

    --
    MM

  • 22. Data: 2011-07-18 21:28:47
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 20:47, Grejon wrote:

    > Albo Superb II.

    Budżet.

    --
    MM

  • 23. Data: 2011-07-18 21:29:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    p0li wrote:

    > jak mówisz o moim to nadal jest :)

    > znam ten ból - tylko ja mam 5 osób w rodzinie z czego 2 w fotelikach i
    > niestety ale żadne europejskie van-y nie były wystarczająco komfortowe
    > więc skończyło się to fullsizem :)
    > http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
    > no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarnią robić bezstresowo

    Hehe, podobnego widziałem ostatnio na mieście z kartką że do sprzedania.
    Tylko butelkowa zieleń.

    Ależ to jest kobyła!

    Czekaj, można tym jeździć bez kategorii C? ;-) Viatolla masz
    zainstalowanego?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-07-18 21:31:42
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 21:19, p0li wrote:

    > jak mówisz o moim to nadal jest :)

    Nie, w KRK 2.9 Exclusive srebrny - nawet miałem jechać oglądnąć, ale
    jednak doszedłem do wniosku że mi się nie chce stać w korkach przez całe
    miesto.

> [...]
    > więc skończyło się to fullsizem :)
    > http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
    > no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarnią robić bezstresowo

    Aż taki to nie jestem zawodnik - autobusu nie szukam ;)

    > wszystko kwestia ceny - jak nie będziesz chciał sprzedać w cenie roweru to
    > się wszyscy będą w głowę pukać - nie ma w polsce rynku na te auta

    Już dwóch takich chciało kupić "jak stoi" chociaż bynajmniej nie
    mówiłem, że sprzedaje. Się okaże.

    Jak nie pójdzie, to ... zostanie pamiątkę. Sądzę że większym problemem
    będzie kupić coś nowego, niż sprzedać obecne.

    --
    MM

  • 25. Data: 2011-07-18 21:36:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:27:39 +0200, Maciej M. napisał(a):

    > Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli
    > będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz.

    Takowy, prawie nówka, może z pół roku miał, zapakowany 7 osobami, wcale nie
    jakimiś grubasami i niedużą ilością bagażu, przyrżnął przy mnie wydechem w
    płytę chodnikową leżącą luzem na trawniku przez który przejeżdżał. Ile ma
    grubości płytka chodnikowa? 5 cm? Trochę żenada.
    Jadąc w 7 osób jak trafisz na przeciętne polskie koleiny, to co, szukać
    innej drogi czy wysadzić 2 osoby?

    > Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli
    > ... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi.

    w którym miejscu jest tak przestrzenna? bo jakoś nie zauważyłem...
    Jest ciasna jak cholera, rozmiary wewnętrzne pasowałyby może do kompakta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-07-18 21:37:02
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

    > Sedan...

    http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/
    01/SkodaSuperb-twindoor.jpg

  • 27. Data: 2011-07-18 21:53:40
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo wrote:

    > http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/
    01/SkodaSuperb-twindoor.jpg

    Mk2 2008+ za 30k?

    ;)

    --
    MM

  • 28. Data: 2011-07-18 21:55:48
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 21:36, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > grubości płytka chodnikowa? 5 cm? Trochę żenada.
    > Jadąc w 7 osób jak trafisz na przeciętne polskie koleiny, to co, szukać

    Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie
    rozważam w pierwszej kolejności, no i problem płyt chodznikowych nie
    istnieje. Co nie zmienia faktu że takie Grand Espace 3.5V6 Initiale ma
    rację bytu w razie konieczności, jak i czworaczki np. Phedra.

    > w którym miejscu jest tak przestrzenna? bo jakoś nie zauważyłem...
    > Jest ciasna jak cholera, rozmiary wewnętrzne pasowałyby może do kompakta.

    C5 Mk2 również nie należy do przestrzennych. Dopiero Mk3 wygląda na
    zauważalnie większe.

    --
    MM

  • 29. Data: 2011-07-18 22:09:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:55:48 +0200, Maciej M. napisał(a):

> [...]
    > rację bytu w razie konieczności, jak i czworaczki np. Phedra.
    >
    > C5 Mk2 również nie należy do przestrzennych. Dopiero Mk3 wygląda na

    Jakby nie twoje dziwne silnikowe preferencje, to bym ci pikusia doradził,
    choć w sumie jest też 2.0 benzyna, choć wolnossąca.
    Ale gaz w takim aucie kompletnie nie ma sensu.

  • 30. Data: 2011-07-18 22:10:29
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-07-18 16:01, Maciej M. pisze:

    > A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na
    > rodzinne wakacyjne podróże.

    Mondeo MK3?
    Jestem pod sporym wrażeniem przestronności wnętrza w Fordach. Auto o
    dość nowoczesnej linii, z dobrymi silnikami Diesla (tak wiem, że
    bierzesz pod uwagę tylko benzynę, ale że silników benzynowych nie znam,
    to polecę Diesla :).
    Rynku nie znam, ale pobieżne przeglądnięcie Allegro daje ceny 22-25kPLN
    za 2003-2005rok.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia