eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej › Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Date: Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200

    Dnia 18-07-2011 o 22:17:05 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > to jechałeś z chodnika na chodnik, czy jak?

    Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby
    małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły).
    I ma tym garbie pug 306 "wieszał się" gdy najechałem na niego dwoma
    przednimi kołami (musiałem zawsze "brać go" jednym kołem).
    Grand Scenic w każdych warunkach dawał radę. Garba nie mierzyłem, ale jest
    na oko szerokości metra (mieści się między przednią i tylną osią nawet w
    Tico) i wysokość ma zbliżoną do wyskości krawężnika.

    Pzdr
    TG