    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Date: Mon, 23 May 2011 12:17:32 +0100

    On 20/05/2011 19:34, to wrote:
    > begin kamil

    > Nic dziwnego, jak wcześniej turlali się 50 km za tirami po "drodze
    > krajowej".

    > To czy to "zapierdalanie", czy nie, to kwestia umowna. Na zachodzie
    > NAJPIERW stworzono sensowna infrastrukturę drogową, a dopiero POTEM
    > wprowadzono restrykcje na obszarach zabudowanych, drogach lokalnych itp.
    > U nas jak zwykle do wszystkiego zabiera się od dupy strony.

    U nas jak zwykle do wszystkiego doczepią się ludzie próbujący
    usprawiedliwiać jakoś swoje wdupiemiejstwo wszystkiego i wszystkich poza
    ich czterema kółkami.

    Nie stać mnie na 70" plazme 3D, to znaczy że mam ukraść, skoro rząd nie
    zapewnił wszystkim warunków życiowych pozwalających na taki zakup?
    Logika ta sama.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil