  • Data: 2011-05-29 21:23:53
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 May 2011 23:43:27 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >W tym zakresie całkiem...
    >Ano właśnie - skoro sam z siebie nie chce zasad przestrzegać, to
    >mu bacikiem ogon przetrzepią - skutecznie. Z czasem się nauczy.
    >To jest właśnie dyscyplina. Jak się nie nauczy, to się będzie
    >bał konsekwencji.

    IMO - dyscyplina to cos wiecej. To tez, ale takze wiecej.

    >Kwestia interpretacji. W sumie nie wiem jaką masz próbkę, na
    >podstawie której takie tezy stawiasz.

    Moze dlatego ze taka duzo sluzbowo jezdzaca.
    Slynne niemieckie przestrzeganie przepisow skonczylo sie ... chyba
    gdzies w 45 ..

    >W zasadzie mógłbym powtórzyć moje stwierdzenie, ale z drugiej
    >strony - jak masz prawie pewność kontroli i konsekwencji, to będziesz
    >ograniczenie "olewał"?

    Problem w tym ze masz wysokie pr-stwo ze kontroli nie bedzie.
    I pewnosc ze dostaniesz jakis symboliczny mandat - cos 20 euro za
    99/80. A wszyscy tam jednak jada 80 ..
    No chyba ze to tylko ja takie wrazenie mialem bo sie po skrzynkach na
    poboczach nie rozgladalem :-)

    >To o niczym nie świadczy.

    Co najmniej o tym ze niemieccy policjanci rzadko wlepieja mandaty za
    wyprzedzanie na przejsciach.

    >Są, na życzenie obywateli. W sumie sami je uzupełniają. Do tego
    >kontrolują, sprawdzają i rozliczają. Prawdziwa demokracja....

    >Wiesz, że w zasadzie wszyscy i wszędzie? "Odmieńcy" szybko się spotkają
    >z odpowiednią reakcja służb różnych, które to obywatele opłacają w
    >zakresie ochrony własnych interesów.

    Ale tych odmiencow musi byc chyba duzo, jesli im sie tyle FR oplaca
    utrzymywac. Co sie troche kloci z tym ze "sami z siebie przepisow
    przestrzegali".

    J.