  • 61. Data: 2011-07-19 12:32:00
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-18 21:27, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Masz już kartę stałego klienta w adacu? ;-)

    Przecież to nie francuz ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Dokładnie takiego samego chevroleta ma sąsiad - inny kolor jedynie :)
    Jak na razie jeździ i nie narzeka.
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 62. Data: 2011-07-19 12:38:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:32:00 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Przecież to nie francuz ;)

    Ale galerię widziałeś? ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 63. Data: 2011-07-19 12:50:44
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo pisze:

    > http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/
    01/SkodaSuperb-twindoor.jpg

    super oryginalne rozwiazanie
    - zwlaszcza jak na skode.

    Czy jest jeszcze jakas inna marka, ktora ma podobnie?
    (XM z podwojna szyba w srodku szyba sie nie liczy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 64. Data: 2011-07-19 12:52:59
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-19 11:57:54 niejaki CeSaR napisał:

    > Szkoda. Jakiś fajny by mi może pasował. Mam sentyment do hydro.

    pisz na priv

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 65. Data: 2011-07-19 12:54:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 11:46:41 +0200, Maciej M. napisał(a):

    > Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;)

    Vel Satis jest szpetny, klasyczny przykład jak można spieprzyć ciekawą
    bryłę. Ciekawą, bo prawie identycznie ukształtowany Avantime jest piękny.

  • 66. Data: 2011-07-19 12:55:07
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 12:31, Waldek Godel wrote:

    > Powiem tak - z uniwersalnością i pakownością bym polimeryzował. Owszem, XM
    > Break to nie jest, ale XM berline już pokonuje. Xantię/BX bije na głowę,
    > nawet Breaka.

    Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy.

    Albo rozłożony na części 400kg kominka ogrodowego.

    Ale to nie ten temat, Picasso jest fajne ale jako ekonomiczne autko
    uniwersalne do wszystkiego. Do moich wymagań nie pasuje - zaraz by się
    chętni z Zafirą czy Galaxy pojawili.

    > Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe.

    Ano właśnie. Rozstawem osi nie grzeszy.

    > Jest, tyle, że pewnie importowane. W dodatku pasujące do twoich preferencji
    > - bo automatyczna skrzynia biegów jest tylko z silnikiem 2.0i w dodatku w
    > dobrze wypasionych wersjach, bardzo często Exclusive.

    Nie wiem jak byś zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach
    chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy
    jeszcze o czymś większym.

    --
    MM

  • 67. Data: 2011-07-19 13:06:30
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 12:54, Waldek Godel wrote:

    > Vel Satis jest szpetny, klasyczny przykład jak można spieprzyć ciekawą
    > bryłę. Ciekawą, bo prawie identycznie ukształtowany Avantime jest piękny.

    Zapomniałem dopisać w wymaganiach koniecznych - o gustach nie dyskutujemy ;)

    Konkretnie, technicznie poproszę.

    --
    MM

  • 68. Data: 2011-07-19 13:19:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-19 12:38, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,

    Tak nisko nie zjechałem ;) dobre :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 69. Data: 2011-07-19 13:47:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:55:07 +0200, Maciej M. napisał(a):

    > Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy.
    > Albo rozłożony na części 400kg kominka ogrodowego.

    przyczepke, przyczepkę.. jak do słynnego Scenica :-)

    > Ano właśnie. Rozstawem osi nie grzeszy.

    to jest często zaleta. Nie zawsze, ale jednak.

    > Nie wiem jak byś zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach
    > chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy
    > jeszcze o czymś większym.

    napisałem, że "polecił bym", co nie jest tożsame :-)
    A tobie to generalnie potrzeba czegoś takiego: http://bit.ly/osyM2M
    tylko się wstydzisz to przyznać :-)

  • 70. Data: 2011-07-19 14:02:19
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 13:47, Waldek Godel wrote:

    > przyczepke, przyczepkę.. jak do słynnego Scenica :-)

    Wystarczył jeden XM. I odrobina pomyślunku.

    > to jest często zaleta. Nie zawsze, ale jednak.

    > napisałem, że "polecił bym", co nie jest tożsame :-)

    Off topic?

    > A tobie to generalnie potrzeba czegoś takiego: http://bit.ly/osyM2M
    > tylko się wstydzisz to przyznać :-)

    Mylisz pojęcia - to coś tożsame z limuzyną wcale nie jest ;)

    --
    MM