eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyYoungtimer › Re: Youngtimer
  • Data: 2011-06-08 14:57:13
    Temat: Re: Youngtimer
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:isnr2m$voo$1@news.onet.pl...
    > Witam grono ekspertów
    > Zagadka :
    > Samochód renault 5 silnik C1E , klasyczny gaźnik i zapłon na cewce typu
    > cylinder z modułem zapłonowym z przerywaczem w aparacie zapłonowym.
    > Wymienione kable świece, przerywacz, cewka, moduł . gaźnik wyczyszczony
    > wyregulowany.


    A regler/akumulator/masa?


    > Objawy auto pod obciążeniem przerywa kicha wystarczy na biegu jałowym
    > włączyc światła + ogrzewanie tylnej szyby + wentylator i w miare
    > zwiększania obciążenia silnik zaczyna przerywać na drodze kangurzyć

    Skoro mniejszy prąd ma tu decydujące znaczenie, to przyczyna jest jasna.
    Problem w tym jak ją usunąć.


    > Domyślam sie że wszyscy napisza wywal to na szrot i kup sobie samochód ,

    Nieprawda, niektórzy podzielają Twój punkt widzenia.


    > uprzedzam że jest to auto drugie w rodzinie a nie długo trzecie i czekam
    > aby dać mu tablice żółte.

    A po co?
    Pytałem już o to na grupie, myśląc o moim youngtimerze, wyszło że bez sensu
    jeśli czasem jeździsz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: