eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyYoungtimer › Re: Youngtimer
  • Data: 2011-06-08 21:42:34
    Temat: Re: Youngtimer
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mamy w rodzinie ten sam silnik C1E (cleon) :-)
    w tym silniku montowany byl modul o nazwie Cartier (taka aluminiowa puszka
    wielkosci pudelka zapalek, wtyczka kwadratowa 4 pinowa, u mnie zamontowany
    na grodzi silnika) dla poprawy pracy przerywacza (cos jak uklad
    tyrystorowy), jesli masz ten modul to go odlacz - moglo sie zdarzyc ze w nim
    sie cos uwalilo.
    sprawdz tez czy aby napewno na przerywaczu masz podkladki izolacyjne na osce
    mloteczka (mloteczek i kowadelko powinny byc dobrze odizolowane).
    w samym aparacie zaplonowym masz mechanizm wstepnego napiecia cisnieniowego
    regulatora wyprzedzenia zaplonu - taka a`la zebatka z tego co pamietam i
    kilka wariantow ustawien - z czasem sprezyna sie zuzywa i trzeba dolozyc jej
    1 lub 2 zabki.
    sprawdz tez wezyk od podcisnieniowego regulatora wyprzedzenia zaplonu!
    no i na koniec ustaw dobrze zaplon stroboskopem- ma byc 8st przed GMP ale
    przy odlaczonym wezyku podcisnienia reg.wyprz.zaplonu!!!

    --
    _______________________________
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: