eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie › Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
  • Data: 2013-02-06 19:59:48
    Temat: Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do punktu drugiego, to jednak byłem w błędzie. To nie mały opór
    słuchawki jest powodem takiego stanu rzeczy, ale najwyraźniej jakiś błąd
    w programie, którego doszukać się nie mogę.
    Pomyliłem się w obserwacjach - to tajemnicze zrywanie połączenia
    przychodzącego w momencie podniesienia słuchawki nie ma nic wspólnego z
    wkładką, gdyż zależy od momentu w którym podniesie się słuchawkę. Jeśli
    ta zostanie podniesiona gdy dzwonek dzwoni - połączenie zostanie
    odrzucone. Gdy odbiorę w przerwie pomiędzy dzwonkami - zostanie nawiązane.

    Fragment kodu odpowiedzialny za dzwonek i odbieranie połączeń znajduje
    się w funkcji głównej i wygląda następująco (nie wgłębiając się w
    kształt innych funkcji):

    while(1)
    {
    while (!HOOK)
    {
    if (RI)
    {
    PORTLED |= _BV(LED);
    while (RI)
    {
    if HOOK break;
    PORTRING |= _BV(RING1);
    PORTRING &= ~_BV(RING2);
    _delay_ms(10);
    PORTRING &= ~_BV(RING1);
    PORTRING &= ~_BV(RING2);
    _delay_ms(10);

    if HOOK break;
    PORTRING &= ~_BV(RING1);
    PORTRING |= _BV(RING2);
    _delay_ms(10);
    PORTRING &= ~_BV(RING1);
    PORTRING &= ~_BV(RING2);
    _delay_ms(10);
    }
    PORTLED &= ~_BV(LED);
    }
    }

    if HOOK
    {
    _delay_ms(200);
    clear_buffer();
    if (usart_response("ATA\r\n", "OK\r\n", 200)) mantain_call();
    else make_call();
    }
    }