eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie › Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
  • Data: 2013-02-08 15:37:09
    Temat: Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-08 09:26, Adam Wysocki pisze:

    > TS4902/LM4902

    Z tym układem jest jeszcze jedna kłopotliwa kwestia - tutaj słuchawka ma
    być podłączona między nóżkę 5 a 8 scalaka. W przewód od słuchawki w moim
    telefonie ma tylko trzy żyły (mikrofon, słuchawka, wspólna masa). Z
    kilku różnych względów nie chciałbym go wymieniać na współczesny,
    czterożyłowy. Mogę w tym wypadku podpiąć słuchawkę do nóżki 5 przez
    szeregowy kondensator, ale moc będzie mniejsza.
    Naprawdę nie wiem czy gra jest warta świeczki.

    Można by w końcu zastosowań najbardziej prostackie rozwiązanie - osobna
    bateryjka 9V, zasilająca LM386. :)