  • Data: 2009-03-19 21:07:52
    Temat: Re: Wyswietlacz graficzny cz/b 400x160
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > W przypadku AT91SAM7S256 można by dorzucić 4-ro bitowy rejestr
    > szeregowo/równoległy i pogonić go z SSC lub SPI przez DMA. Obciążenie
    > procesora w takim przypadku będzie praktycznie żadne.

    Pisałem o tym, że SAM7 nawet gdy śpi to i tak ciągnie sporo prądu w
    porównaniu z ATmegą. Gdyby jeszcze musiał w kółko odświeżać LCD (a nie
    wyrobi z tym na 32kHz) to już całkiem masakra. Wolę LCD z kontrolerem.
    Zawartość wyświetlacza będzie się zmieniać może co minutę więc CPU
    głównie będzie spać. Obudzi się z zewn. RTC (który nota bene ciągnie
    typowo 1 uA).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/