  • Data: 2009-03-20 21:09:57
    Temat: Re: Wyswietlacz graficzny cz/b 400x160
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 wrote:

    > Znaczy wychodzi 10PLN? Bo 30PLN kosztuje ten co ja 'lobbuje' - a on moze
    > takze jako szeregowy pracowac.

    Pomyłka, chodzilo oczywiscie o 256x128.

    Nie mogę tego twojego trafić w pl. Jest ktoś kto go sprzedaje w detalu?
    W zasadzie sam szukam czegoś rozsadnego 256x128 z touchscreenem, na
    razie trafiłem tylko na to:

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/0
    /pid/12640/page/1/backurl

    ale ta rozdzielczosc mnie troche denerwuje.

    > Ten co ja podalem nie ma podswietlenia i powiem Ci, ze jest naprawde
    > kontrastowy - zupelnie inna liga niz klasyczne 2x8 itp.

    Jak z widocznością "na hali" gdzie panuje półmrok? miałem w ręku
    niedawono sterownik z wyświetlaczem około 128x64 bez podświetlenia i po
    zamnowaniu w miejscu docelowym trzeba było chodzić do niego z latarką ;)
    Nastepnym razem dobrze się zastanowie zanim kupie bez ;)