  • Data: 2012-10-16 20:08:17
    Temat: Re: Wysepki na jezdni
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 18:02, Jacek pisze:
> [...]

    Powyższe prawdą nie jest - część nie wjeżdża z zasady, część dlatego że
    szansa złapania spora, a część jednak próbuje, więc stosuje się też
    rozwiązania "siłowe".

    > Jest tylko małe "ale": w zimie, jak śnieg przysypie, to g... widać, a
    > nie wysepki i wtedy nie tylko pirat ale i zwykły kapelusznik rozwali pół
    > auta na tym rodzimym wynalazku.

    Wysepki na jezdni są zazwyczaj oznakowane "pionowo" i śnieg im nie
    straszny. Na części z nich widuję ślady "kontaktu", ale te występują
    nie wiem wtedy, kiedy o śnieg ciężko...