  • Data: 2012-10-16 22:46:48
    Temat: Re: Wysepki na jezdni
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 20:08, Artur Maśląg pisze:

    > Wysepki na jezdni są zazwyczaj oznakowane "pionowo" i śnieg im nie
    > straszny.

    Żeby ominąć kilka wysepek na jednej wiosce kawałek za Gdańskiem, trzeba
    zwolnić do 50 km/h przy idealnej pogodzie, inaczej robisz taki manewr
    kierownicą, że aż buda się kiwa na boki. Nie wiem jak zimą tam trzeba
    jechać, żeby bezpiecznie ominąć i nie wpaść na krawężnik z lewej albo
    prawej. Po cholerę taka wysepka? Skoro miejsca na ulicy tyle nie ma, to
    niech nie wstawiają wysepek! Też mnie drażnią wysepki.