  • Data: 2017-03-03 15:59:57
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2017 o 15:44, s...@g...com pisze:

    > Ale to raczej przelotne akcje.
    > Poczekasz 30 sekund i jedziesz dalej.

    Przelotne to między Warszawą a Łodzią średnio zdarza się 5 takich akcji
    (nawet pomimo zakazu). czyli co 20 km. Jadąc 150 - bo tyle zwykle jadę
    to wychodzi "przelotna 30 sekundowa akcja" co jakieś 10 minut. Jakieś
    1/20 czasu.

    > Bez autostrady byś cierpiał 10-20-50km bo jeden (słownie) jeden kapelusz jedzie na
    szpicy tej kolejki przez wsie i jedzie 42km/h przez wsie (50 licznikowo) a do 83
    (licznikowe 90) przyspiesza trzy lata.

    > To ja juz wole autostrady z tirami.

    Ja tam wolę wojewódzkie. Pusto, fotoradarów nie ma, często asfalt
    zaskakująco dobry. Oczywiście jak jadę tak, że stać mnie na pojechanie
    fajniejszą droga dla przyjemności. Jak trzeba zrobić 700kilosów to
    autostrada jest bezkonkurencyjna. Nawet z tirami. Z tego wszystkiego
    najbardziej nie znoszę krajówek;)

    Shrek