  • Data: 2017-03-04 16:45:42
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2017 o 16:33, s...@g...com pisze:

    > Poza tym nie mieszaj statystyki z makroskopowymi przypadkami.

    Pechowo się złożyło, że akurat jeden tirman wrzucił do neta co myślą
    tirmani, jak muszą zwlonić poniżej ograniczenia. Raczej nie było zdań
    przeciwnych;) I wiesz co - mieli raczej rację. Tylko, że mają taką
    krzywą mentalność, że jak oni muszą zwolnić, to bluzgają na czym świat
    stoi, a jak tobie się władują przed maskę, to mówią, że w zasadzie to w
    czym problem?.

    > Jeżdze z nimi relatywnie często i równiez po odcinkach jednojezdniowych. Jak widzą
    ze mozna wyprzedzać to mrugają prawym.

    Nie - nie można bezpiecznie wyprzedzać tirem z prędkością ponad 70 w
    zabudowanym na jednopasmówce, gdzie co chwila jest skrzyżowanie,
    przejście czy inny wyjazd z parkingu. Wiec nie - nie będę burakowi migał
    prawym - zwłaszcza w zabudowanym, bo ktoś pomyśli, że rzeczywiście chcę
    gdzieś skręcić. Jak juz pisałem potem go puściłem po prostu
    przejeżdzając przez stację benzynową, bo się przecież z burakiem kopać
    nie będę.

    > Nie generalizuj.

    Nie generalizuje - 99% kierowców tirów kurwi na czym świat stoi jak
    muszą się wypiąc z tempomatu jednocześnie uważając, że innym korona z
    głowy nie spadnie jak zahamują ze 160 do 90. Nazwya się to hipokryzja i
    stwierdzenie, że kierowcy tirów są tu hipokrytami nie jest
    generalizowaniem, a prostym stwierdzeniem faktu. Dalej można się tylko
    bawić w korwinowe "a ma pan dowód?" ale to dziecinada.

    > No widzisz jeden przypadek a próbujesz wyciagać wnioski globalnie.

    Jak jadę do z Warszawy do Łodzi to co najmniej 5 razy za każdym razem
    (jest zakaz). Żadne jednostkowe przypadki.

    > Ja tam widze rzeczywiście jakaś patologie ale rejestracja ze słowacji tez mi nieco
    daje do myslenia ale nie uważam że słowacy to buracy...

    Wszyscy jak leci. Rejestracje głównie litweskie i polskie - pewnie tych
    jest po prostu najwięcej.

    > Jak juz tu nie raz pisałem, jezdze często za sznurkami ciężarówek i relatywnie
    rzadko widze zeby buraczyli.

    No jak jedziesz za nimi nie wyprzedzając, to ... ci nie zajadą drogi
    przy wyprzedzaniu;)

    Shrek