  • Data: 2017-03-03 13:26:56
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 marca 2017 12:42:19 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale ze co? 70 to za mało w zabudowanym?

    Trzeba bylo jechac 50. A jak mruga to zadzwonic na 997/112 i zapytac czy to warte
    zgłoszenia.

    Czemu wy tyle czasu dyskutujecie o sprawie nie do uzgodnienia?
    Bo styl jazdy jest nie do uzgodnienia. Wszyscy placa za wspolna infrastrukture i jak
    widac nawet zachowanie zgodne z przepisami niektórych denerwuje i chcieli by
    pogrzebać w przepisach.

    Skonczy sie brakiem pozytku. Bo zamiast wyscigu slimaków bedziecie mieli
    kapeluszników w skodzie wyprzedzających kolumny tirów.

    A juz najbardziej mnie smieszy czy bawi jak jeden co nie przestrzega przepisów (jade
    70 po wiosce) denerwuje sie na drugiego (chce jechac ile kaganiec daje).

    Ja cie rozumiem. Rozumiem tez tego drugiego bo nie raz jade za taka slamazara co by
    mogła jechac ale nie bo sie boi (ostatnio popularne na zwężce za cz-wa). Ale nie
    mrugam bo to bez sensu.

    Ale dla mnie to jest niedyskusyjne. Przepis jest, slamazara jedzie zgodnie z nim.
    Szybciej nie umie. To tyle. Tego sie bez brnięcia w głupoty zmienić nie da...

    Ze swojej strony moge tylko polecic planownaie jazdy na godziny późno wieczorne albo
    po prostu czilałt i poświęcenie czasu na jazde...