  • Data: 2017-03-03 15:32:33
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 marca 2017 14:47:04 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Ale to też bez sensu, bo przecież wiadomo, że nie są. A i ja nie jestem
    > zainteresowny, żeby oni się nadmiernie +20 interesowali;)
    >
    > Ja rozumiem, że dla większości urzytkownicy dzielą się na kapeluszy (co
    > jadą wolniej niż my) i pojebó (tych co szybcie, albo chcą szybciej). I
    > też mnie czasem obie grupy denerwują. Ale błyskanie długimi, że ktoś
    > jedzie +20 to mnie po prostu obiektywnie wkurwia.

    Tylko obiektywnie? ;)

    Mnie też by denerwowało :)
    Tyle że jakos nie widzę sposobu aby to naprawić bez korzystania z
    autostrad/ekspresówek.

    I nawet na "zachodzie" nie ma lepiej. A za to dzwonią na policje częsciej...
    U amerykanów to juz wogóle makabra bo mandaty wysokie (w kanadzie drożeje coroczna
    oplata za PJ za otrzymane punkty) a ludki po autostradach jada w szachownice.

    Więc w sumie cieszę się że jest jak jest bo mogło by byc gorzej.