-
Data: 2017-03-05 12:18:56
Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 05 Mar 2017 08:00:44 +0100, Shrek wrote:
>>> Oni sami może nie. Innych raczej.
>>
>> Ale masz jakieś dane na poparcie tej tezy? Jak widzisz są kraje, gdzie
>> tak jeżdżą i nie ma tragedii.
>
> Ty chcesz wprowadzać zmiany, ty uzasadniasz, ty dostarczasz dane - tak
> toi działa.
Wybacz kolego, ale to nie ja stwierdziłem, że to nagle poniesie za
sobą zwiększenie liczby wypadków. To Ty chcesz to udowodnić, nie ja. Ja
uważam, że to zwyczajnie nie prawda i nawet podałem jeden prosty przykład
na to, że tak jest w istocie :)
> Tak - boli mnie, że na Warszawa Łódź mimo zakazu nototycznie na 100km
> zdarza się co najmniej 5 takich buraków. Co oznacza buraka na 10 minut
> czyli już nie tak bardzo od czasu do czasu. Żeby było symetrycznie -
> włącz linka z pierwszego posta i posłuchaj tych samych tirmanów, którzy
> nie widzą problemu żebym to ja ze 150 hamował do 90 co 10 minut, jak raz
> na ruski rok musieli zwolnić z 80 do 72. No czemu się tak wkurwiali,
> skoro hamowanie co 10 minut o 60km/h to żaden problem?
Ja tu widzę ciężki okaz hipokryzji. Tobie wg. Ciebie wolno łamać przepisy
i niech sie buraki z tirów dostosowują. Im nie wolno, bo Ty musisz
zwalniać z zapierdalania. Nie ładnie. Ja nie jestem święty i też zdarza
mi się zapierdalać, ale nie opowiadam wszem i wobec jacy to wszyscy inny
są be.
>>> No właśnie próbuję dojść i wychodzi, że w większości stanów jest 65-70
>>> mil, z dopiskiem na wiki, że ciężarówki w zależności od stanu 5-15 mil
>>> wolniej. (...)
>> Jeszcze raz, odpalamy wujka wpisujemy truck speed limit (...)
>
> Więc?
>
> Dalej nie wiem, mimo że szukałem ile te trucki mogą jechać naprawdę.
Litości, przecież masz opasłą tabelkę z dokładną rozpiską kto, kiedy i
ile może. Zapoznaj się z drugą kolumną - Freeway (trucks) - W odróznieniu
od Freeway (rural) co w zasadzie oznacza wszystkich innych.
Niektóre stany i owszem mają niższe limity dla cieżarówek. Pierwszy na
liście California. Normalni do 70mph, cieżarówki 55mph. Dalej Idaho,
normalni 80mph, cieżarówki 70mph. Są też osobne limiy obowiązujące
wszystkich na autostradach przebiegających przez tereny zurbanizowane
Freeway (urban) itd...
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.17 12:19 Tomasz Stiller
- 05.03.17 12:24 Tomasz Stiller
- 05.03.17 13:01 Budzik
- 05.03.17 14:01 Budzik
- 05.03.17 14:01 Budzik
- 05.03.17 14:25 Cavallino
- 05.03.17 14:26 Cavallino
- 05.03.17 14:28 Cavallino
- 05.03.17 15:38 Tomasz Stiller
- 05.03.17 15:39 Tomasz Stiller
- 05.03.17 15:45 Tomasz Stiller
- 05.03.17 15:50 J.F.
- 05.03.17 16:01 Tomasz Stiller
- 05.03.17 16:33 Shrek
- 05.03.17 16:34 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=