  • Data: 2017-03-05 12:18:56
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Mar 2017 08:00:44 +0100, Shrek wrote:

    > Ty chcesz wprowadzać zmiany, ty uzasadniasz, ty dostarczasz dane - tak
    > toi działa.

    Wybacz kolego, ale to nie ja stwierdziłem, że to nagle poniesie za
    sobą zwiększenie liczby wypadków. To Ty chcesz to udowodnić, nie ja. Ja
    uważam, że to zwyczajnie nie prawda i nawet podałem jeden prosty przykład
    na to, że tak jest w istocie :)

    > Tak - boli mnie, że na Warszawa Łódź mimo zakazu nototycznie na 100km
    > zdarza się co najmniej 5 takich buraków. Co oznacza buraka na 10 minut
    > czyli już nie tak bardzo od czasu do czasu. Żeby było symetrycznie -
    > włącz linka z pierwszego posta i posłuchaj tych samych tirmanów, którzy
    > nie widzą problemu żebym to ja ze 150 hamował do 90 co 10 minut, jak raz
    > na ruski rok musieli zwolnić z 80 do 72. No czemu się tak wkurwiali,
    > skoro hamowanie co 10 minut o 60km/h to żaden problem?

    Ja tu widzę ciężki okaz hipokryzji. Tobie wg. Ciebie wolno łamać przepisy
    i niech sie buraki z tirów dostosowują. Im nie wolno, bo Ty musisz
    zwalniać z zapierdalania. Nie ładnie. Ja nie jestem święty i też zdarza
    mi się zapierdalać, ale nie opowiadam wszem i wobec jacy to wszyscy inny
    są be.

    > Więc?
    >
    > Dalej nie wiem, mimo że szukałem ile te trucki mogą jechać naprawdę.

    Litości, przecież masz opasłą tabelkę z dokładną rozpiską kto, kiedy i
    ile może. Zapoznaj się z drugą kolumną - Freeway (trucks) - W odróznieniu
    od Freeway (rural) co w zasadzie oznacza wszystkich innych.

    Niektóre stany i owszem mają niższe limity dla cieżarówek. Pierwszy na
    liście California. Normalni do 70mph, cieżarówki 55mph. Dalej Idaho,
    normalni 80mph, cieżarówki 70mph. Są też osobne limiy obowiązujące
    wszystkich na autostradach przebiegających przez tereny zurbanizowane
    Freeway (urban) itd...

    Tomek