  • Data: 2017-03-05 15:45:10
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Mar 2017 14:26:34 +0100, Cavallino wrote:

    > Meritum będzie wtedy, gdy zamiast kłamać, podasz gdzie mówiłem o
    > mieście.

    Coś ci się uroiło kolego. Zacytuj proszę gdzie tak kłamię :)

    Zadałem Ci do tej pory jedno dość merytoryczne pytanie. Na które nie
    potrafisz odpowiedzieć dlatego, że ta odpowiedź delikatnie mówiąc nie
    pasuje do Twojej teorii.

    Możesz sobie je wycinać ile Ci pasuje - ale to nie zmienia faktu, że
    opowiadasz bzdury.

    Tomek