  • Data: 2017-03-04 22:02:05
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2017 o 20:55, Tomasz Stiller pisze:

    > No i? Co z tego?

    W największym skrócie - droga hamowania.

    > Nadal nie widzę, żeby się rozwalali jak muchy na szybie.

    Oni sami może nie. Innych raczej.

    > Ale co ma piernik do wiatraka? 80-tki u nas i tak nikt nie przestrzega.

    No właśnie nie jestem pewien - podobno to mocno od stanu zależy.

    > Jak można, to sobie spokojnie jadę te 95 nikomu nie przeszkadzając. Niech
    > sobie jadą 120 jak ich stać na paliwo. Uważam, że w tym przypadku czynnik
    > ekonomiczny załatwi sprawę. Skoro przy 80 palą 25/100 to przy 120 będą
    > nieco więcej, ale wyprzedzić to się da już bardzo sprawnie.

    Czynnik ekonomiczny sprawia, że teraz się tłumaczą, że po prostu muszą
    te 2km/h jechać, bo jak nie to czas wyjdzie, mięso się rozmrozi, ludzie
    głodni chodzić będą i trzy biedronki upadną - wszystko przez to, że tir
    przed nimi jedzie 2km/h wolniej. Więc...

    > To sprawdz, bo po sporej częsci USA jeźdą te własnie 120 i kataklizmu nie
    > ma :)

    No właśnie próbuję dojść i wychodzi, że w większości stanów jest 65-70
    mil, z dopiskiem na wiki, że ciężarówki w zależności od stanu 5-15 mil
    wolniej. Więc jakbyś jakiegoś linka zapodał, to byłbym wdzięczny. Gdzie
    te 75 mil/h jest dla ciężarówek?

    Shrek