  • Data: 2017-03-05 00:49:51
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 04 Mar 2017 22:02:05 +0100, Shrek wrote:

    > Oni sami może nie. Innych raczej.

    Ale masz jakieś dane na poparcie tej tezy? Jak widzisz są kraje, gdzie
    tak jeżdżą i nie ma tragedii.

    > No właśnie nie jestem pewien - podobno to mocno od stanu zależy.

    No bo zależy, sprawdź i nie będzie wątpliwości ;)

    > Czynnik ekonomiczny sprawia, że teraz się tłumaczą, że po prostu muszą
    > te 2km/h jechać, bo jak nie to czas wyjdzie, mięso się rozmrozi, ludzie
    > głodni chodzić będą i trzy biedronki upadną - wszystko przez to, że tir
    > przed nimi jedzie 2km/h wolniej. Więc...

    Nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz. Wyjaśnisz? Może muszą, może nie
    muszą. Na prawdę aż tak Cię boli, że od czasu do czasu jakiś tirman burak
    zajedzie komuś na autostradzie? Mi osobiście znacznie bardziej
    przeszkadza kapelusz wlokący się 100-110 lewym na autostradzie niż te
    numery tirmanów, które - przynajmniej mi - zdarzają się niezwykle rzadko.

    > No właśnie próbuję dojść i wychodzi, że w większości stanów jest 65-70
    > mil, z dopiskiem na wiki, że ciężarówki w zależności od stanu 5-15 mil
    > wolniej. Więc jakbyś jakiegoś linka zapodał, to byłbym wdzięczny. Gdzie
    > te 75 mil/h jest dla ciężarówek?

    Jeszcze raz, odpalamy wujka wpisujemy truck speed limit, klikamy pierwszy
    odnośnik. Lecimy od góry. W ilu stanach jest 80mph? Ja widzę conajmniej 4
    (w tym jeden gdzie jest 85). W ilu jest 75? 10+ W ilu jest 70mph? 20+
    więcej mi się nie chce liczyć. To może w drugą stronę. Jakie
    mają najostrzejsze ograniczenie? 55mph, nadal ~90km/h. Sporo więcej niż
    legalnie u nas. Ergo w USA ciężarówki jeżdżą znacznie szybciej niż u nas.
    Zawsze. To jak z tymi trupami? Więcej jest niż u nas czy nie?

    Tomek