-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <X...@1...0.0.1>
Date: Sun, 8 Apr 2018 12:57:44 +0200
Message-ID: <v...@m...org>
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
X-Trace: 1523185060 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 83.31.147.139:12776
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628514
[ ukryj nagłówki ]06 Apr 2018 17:05:12 GMT, Budzik
> Czy wypalanie DPFu ma dwie procedury:
> - jedna, tzw dopalanie, polegajaca na tym, ze DPF jest zatkany w
> kilkudziesieciu procentach i nastepuje jego doczyszczenie, dopalenie
> - druga, kiedy DPF jest juz pełny w ponad 100%, nastepuje dłuzsze
> wypalanie i wtedy obowiazkowo nie mozna wyłączac auta?
To nie są dwie procedury, ta druga to już procedura w zasadzie awaryjna.
Najczęściej zwiastuje problem.
> Pytam dlatego, ze w moim ducato pomimo tego ze słysze kiedy nastepuje
> wypalanie, nigdy nie ma zadnego komunikatu na desce.
Ponieważ nie ma takiej potrzeby -- to jest system bezobsługowy. To jakby
marudzić że komputer nie pokazuje na desce że się koła kręcą. :P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.18 16:27 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 19:35 Marek S
- 09.04.18 08:14 Myjk
- 09.04.18 08:24 Myjk
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:25 Myjk
- 09.04.18 22:09 Marek S
- 10.04.18 05:00 Budzik
- 10.04.18 19:04 Marek S
- 11.04.18 22:00 Budzik
- 11.04.18 22:52 Marek S
- 12.04.18 09:10 p...@g...com
- 12.04.18 11:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=