  • Data: 2018-04-10 19:04:56
    Temat: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-10 o 05:00, Budzik pisze:

    > A sadzisz ze skad znam te dane? Przeciez własnie z komputera...

    Zaraz zaraz. Komputer diagnostyczny takie bzdury pokazuje? Zrozumiałem,
    że gdzieś na desce wywala tą dziwną informację bo do wyobraźni mi nie
    trafiło, że diagnostyka daje fake-odczyt. Jeśli tak, jest to pewnie jest
    jakiś błąd interpretacji wyników przez moduł dedykowany Twojemu autu lub
    ... kłopot z czujnikiem różnicy ciśnienia nadal występuje. Sam
    przyznasz, że odczyty są z kosmosu. Łatwo to zaobserwować patrząc na
    wskazania ciśnienia zamiast na procenty. Jeśli ciśnienie skacze od sasa
    do lasa to jest szansa, że np. głupie zasilanie czujnika (u mnie +5V dla
    wszystkich chyba) jest trafione lub cholera wie co.

    > Wrecz sie tym chwalili ze oni tacy dokładni...

    No bo są! Dokładnie policzyli zyski na nieoczekiwanej przez klienta
    wymianie oleju! :-) Gdyby powiedzieli na wstępie, że płukanie /
    wypalanie DPF kosztuje X + Y za olej, to kwota mogłaby przerazić klienta :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek