eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury? › Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Date: Sat, 7 Apr 2018 17:52:07 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523116329 28036 89.69.207.111 (7 Apr 2018 15:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Apr 2018 15:52:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-07 o 05:27, Budzik pisze:

    > Ponoc ten wspolczynnik to nie jest takie odniesienie 1:1 do objetosci i
    > moze wskazywac nawet do 200%...

    Domyślam się, że to nie Twoja bezmyślność lecz twórców oprogramowania.
    Stworzyli bezużyteczną informację z czegoś, co jest proste do
    pomierzenia (różnica ciśnień na wlocie i wylocie DPF minus opory własne
    czystego DPF). Zapewne abyś dowiedział się jaki jest procent zapchania
    DPFa to i tak diagnostyka komputerowa Cię czeka... Warto o to zadbać by
    potężnych kosztów potem nie ponosić.

    A wracając do wątku, to reasumując - procedura wypalania jest jedna ale
    nie jest ona jak drzwi w lodówce: włączone/wyłączone. Jest w tym jakaś
    logika, jak napisałem. Wszystko zależy od "fantazji" programistów.
    Inaczej to działać wypalanie może w różnych warunkach eksploatacji i
    procentu bieżącego zapchania. To normalne.

    Uzupełnię jeszcze jako ciekawostkę, że wypalanie można zazwyczaj odpalić
    w trybie serwisowym. Firmy zajmujące się chemicznym oczyszczaniem DPFów
    tak czynią. Biorą auto na podnośnik, uruchamiają dopalenie, dozują
    chemię (obniżającą temperaturę sadzy) i chłodzą układ wydechowy silnym
    wentylatorem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: