-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
Date: Sat, 7 Apr 2018 17:52:07 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523116329 28036 89.69.207.111 (7 Apr 2018 15:52:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Apr 2018 15:52:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628462
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-07 o 05:27, Budzik pisze:
> Ponoc ten wspolczynnik to nie jest takie odniesienie 1:1 do objetosci i
> moze wskazywac nawet do 200%...
Domyślam się, że to nie Twoja bezmyślność lecz twórców oprogramowania.
Stworzyli bezużyteczną informację z czegoś, co jest proste do
pomierzenia (różnica ciśnień na wlocie i wylocie DPF minus opory własne
czystego DPF). Zapewne abyś dowiedział się jaki jest procent zapchania
DPFa to i tak diagnostyka komputerowa Cię czeka... Warto o to zadbać by
potężnych kosztów potem nie ponosić.
A wracając do wątku, to reasumując - procedura wypalania jest jedna ale
nie jest ona jak drzwi w lodówce: włączone/wyłączone. Jest w tym jakaś
logika, jak napisałem. Wszystko zależy od "fantazji" programistów.
Inaczej to działać wypalanie może w różnych warunkach eksploatacji i
procentu bieżącego zapchania. To normalne.
Uzupełnię jeszcze jako ciekawostkę, że wypalanie można zazwyczaj odpalić
w trybie serwisowym. Firmy zajmujące się chemicznym oczyszczaniem DPFów
tak czynią. Biorą auto na podnośnik, uruchamiają dopalenie, dozują
chemię (obniżającą temperaturę sadzy) i chłodzą układ wydechowy silnym
wentylatorem.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.18 22:32 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 12:03 Myjk
- 08.04.18 12:57 Myjk
- 08.04.18 16:27 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 19:35 Marek S
- 09.04.18 08:14 Myjk
- 09.04.18 08:24 Myjk
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:25 Myjk
- 09.04.18 22:09 Marek S
- 10.04.18 05:00 Budzik
- 10.04.18 19:04 Marek S
- 11.04.18 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=