-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
Date: Sat, 7 Apr 2018 17:52:07 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523116329 28036 89.69.207.111 (7 Apr 2018 15:52:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Apr 2018 15:52:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628462
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-07 o 05:27, Budzik pisze:
> Ponoc ten wspolczynnik to nie jest takie odniesienie 1:1 do objetosci i
> moze wskazywac nawet do 200%...
Domyślam się, że to nie Twoja bezmyślność lecz twórców oprogramowania.
Stworzyli bezużyteczną informację z czegoś, co jest proste do
pomierzenia (różnica ciśnień na wlocie i wylocie DPF minus opory własne
czystego DPF). Zapewne abyś dowiedział się jaki jest procent zapchania
DPFa to i tak diagnostyka komputerowa Cię czeka... Warto o to zadbać by
potężnych kosztów potem nie ponosić.
A wracając do wątku, to reasumując - procedura wypalania jest jedna ale
nie jest ona jak drzwi w lodówce: włączone/wyłączone. Jest w tym jakaś
logika, jak napisałem. Wszystko zależy od "fantazji" programistów.
Inaczej to działać wypalanie może w różnych warunkach eksploatacji i
procentu bieżącego zapchania. To normalne.
Uzupełnię jeszcze jako ciekawostkę, że wypalanie można zazwyczaj odpalić
w trybie serwisowym. Firmy zajmujące się chemicznym oczyszczaniem DPFów
tak czynią. Biorą auto na podnośnik, uruchamiają dopalenie, dozują
chemię (obniżającą temperaturę sadzy) i chłodzą układ wydechowy silnym
wentylatorem.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.18 22:32 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 12:03 Myjk
- 08.04.18 12:57 Myjk
- 08.04.18 16:27 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 19:35 Marek S
- 09.04.18 08:14 Myjk
- 09.04.18 08:24 Myjk
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:25 Myjk
- 09.04.18 22:09 Marek S
- 10.04.18 05:00 Budzik
- 10.04.18 19:04 Marek S
- 11.04.18 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=