  • 51. Data: 2009-09-09 14:05:48
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 9 Wrz, 15:45, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:35f6ecdb-0526-430b-8d70-60681d654a5b@
    k39g2000yqe.googlegroups.com...

    > pamietaj ze zawsze znajdzie sie wieksza ryba :)

    yhym, tak jest i już nie raz było, tylko tak jak to widziałem tutaj
    już w wielu sig-ach "co cię nie zabije to wzmocni" ;-))) ale to temat
    na inną grupę ;-))
    -> http://forum.fight-club.pl/

    iii ... nie zmieniajmy tematu wątku ;-) a i ja przepraszam za moje
    OT ;-)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 52. Data: 2009-09-09 14:09:56
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > A jak określasz dresa bez kasku na R1 w adikach, krótkich spodenkach i
    > o dziwo rękawicach? Moim prywatnym i suwerennym zdaniem to idiota.

    To jeszcze nie idiota. Idiotę zrobi z siebie wówczas, gdy się przewróci,
    pozdziera skórę do kości, rozwali sprzęt, podniesie się i zacznie
    lamentować lub stękać. Oznaczać to będzie, że nie zakładał gleby jeżdżąc
    w klapkach i podkoszulku, a to jest idiotyzm. Gdyby wstał, otrzepał się,
    kopnął we wrak moto i wrócił do domu PKS-em nie oglądając się za
    siebie, nazwałbym go wolnym człowiekiem.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 53. Data: 2009-09-09 14:29:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości
    > scibor1 wydusił z siebie te słowy:

    > co Wy z tymi ciągnikami.
    >
    > Jako "pojazd samochodowy inny" a nie jako ciągnik

    Powiedz tak do pani w U.S. Zobaczymy co Ci powie.
    Powie Ci zapewne, że musisz się zdecydować jaki "inny" pojazd to jest,
    bo ona nie wie co z tym zrobić. A jakoś wpisać musi.
    Jeżeli odpowiesz, że jako ciągnik rolniczy - wygrywasz zwolnienie z
    Vatu lub inne atrakcyjne nagrody w postaci możliwości odliczania Vatu
    od paliwa.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 54. Data: 2009-09-09 14:32:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zonda" napisał w wiadomości

    > A jak określasz dresa bez kasku na R1 w adikach, krótkich spodenkach
    > o dziwo rękawicach? Moim prywatnym i suwerennym zdaniem to idiota.
    >

    > Zeby nie bylo to-tamto pozwolilem sobie na niesuwerenne
    > zamieszczenie pewnego cytatu:
    >
    > Suwerenność (dosłownie zwierzchnictwo),
    > 1. cecha władzy państwowej nieograniczonej, najwyższej, niezbywalnej
    > i bezwarunkowo niezależnej. [...]

    Noo, a Artur ma bezwarunkowo niezależną i niezbywalna własną opinię.
    I co mu Pan zrobi?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 55. Data: 2009-09-09 14:34:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości

    > boszz... przykład jest równie abstrakcyjny, jak to, że mógłbym
    > gorozwalić bardziej niż tylko przebić oponę :)

    Sama wymiana koła w 737-800 kosztuje OIDP koło 12.000Ł
    Ale to razem z robocizną.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 56. Data: 2009-09-09 14:35:23
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Wrz, 16:32, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Noo, a Artur ma bezwarunkowo niezależną i niezbywalna własną opinię.
    > I co mu Pan zrobi?

    Dzięki.

    ;-)
    --
    Artur

  • 57. Data: 2009-09-09 14:35:53
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał(a):

    > On Wed, 09 Sep 2009 13:26:05 +0200, wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie.

    Jeśli weźmiemy pod uwagę tylko przeprawówki, w dodatku latem, po suchym, to
    rzeczywiście nie za duży. Ale quad quadowi nie równy. A i szosowe kapcie
    można założyć. I pobawić się nawet wtedy, gdy motocyklem nie chciało by się
    bawić, bo ślisko, mokro, bo śnieg itp.

    Pozdr,
    Jimmie

  • 58. Data: 2009-09-09 15:21:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Swiety Jimmie wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > szosowe kapcie można założyć. I pobawić się nawet wtedy, gdy
    > motocyklem nie chciało by się bawić, bo ślisko, mokro, bo śnieg itp.

    dokladnie.
    Odpowiedni kład. Odpowiednie opony. Odpowiednie umiejętności.
    Rewelacja.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 59. Data: 2009-09-09 18:18:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 09 Sep 2009 15:46:37 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    [...]
    > A może poszli do lasu? Ja również uważam kogoś jeżdżącego bez kasku za
    > idiotę (niezależnie od okoliczności), ale to w końcu wolny kraj - i w
    > kwestii posiadania własnego zdania i w kwestia robienia co się chce.

    No, taki wolny to on zupełnie nie jest. IMO to tak długo jak akceptujemy
    zapewniane przez państwo siatki bezpieczeństwa typu policja, wojsko,
    ubezpieczenia społeczne, opieka zdrowotna etc. musimy się godzić z
    nakładanymi przez państwo ograniczeniami na wolność osobistą typu
    nakaz jazdy w pasach czy kasku, podatki czy pozwolenia na broń palną.

    IMO to dość sensowne, bo ludzie są głupi i mimo wszystko trochę ich
    wypadałoby chronić przed własną głupotą, niektórzy z czasem mądrzeją. :->
    Stąd np. uważam że słusznie wprowadzają ograniczenia bezpośredniego
    dostępu do mocnych motocykli. :-)

    Jakoś nie podejrzewam, żeby przeciętny dawca na R1 w klapkach i t-shircie
    jeździł tak z uwagi na to, że absolutnie mu zwisa ból i rekonwalescencja
    w szpitalu, czy że przewozi wyrwaną blond lasię bez kasku dlatego, że ona
    uważa że w sumie to zginięcie pięć minut później jest OK i jej własny
    wybór.
    Zwykle jest to po prostu kwestia braku wyobraźni.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 60. Data: 2009-09-09 19:54:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-09 20:18:09 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

> [...]
    > nakładanymi przez państwo ograniczeniami na wolność osobistą typu
    > nakaz jazdy w pasach czy kasku, podatki czy pozwolenia na broń palną.

    Nie dając się wciągnąć w filozoficzną dysputę (gdzie się w większości z
    Tobą zgadzam), to póki co, poza pewnymi
    nie-tak-często-spotykanymi-gdy-potrzeba służbami, nikt nikogo z
    motocykla siłą ściągał nie będzie, gdy ów nie założy kasku. Na tej
    samej zasadzie można kraść czy zabijać (jeśli komuś moralność pozwala),
    bo dopiero później będą smutne konsekwencje (najprawdopodobniej). Albo
    żeby było bliżej robienia krzywdy samemu sobie - uprawiać ekstremalny
    base-jumping, free-climbing itepe. Wolna wolna, te sprawy. Konsekwencje
    prawne są tu sprawą wtórną.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco