  • 41. Data: 2009-09-09 12:12:09
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > i mimo ubezpieczenia do konca zycia z dlugow nie wyjdziesz

    po co? Ty zapłacisz przecież za mnie

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 42. Data: 2009-09-09 12:16:27
    Od: " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > * w przypadku szkód na osobie - 1 500 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych,
    > * w przypadku szkód w mieniu - 300 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych
    >

    > mało? uzbierasz tyle przez swoje całe życie składek NFZ? bo przy OC to
    > wątpie.

    Nie o to mi chodzilo:)

    Nie wal w Jumbo bo te 300.000 E nie wystarczy i bedziesz splacal do konca
    zycia a potem Twoi spadkobiercy...

    B.

  • 43. Data: 2009-09-09 12:42:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bartek pisze:

    > Nie o to mi chodzilo:)
    >
    > Nie wal w Jumbo bo te 300.000 E nie wystarczy i bedziesz splacal do konca
    > zycia a potem Twoi spadkobiercy...

    boszz... przykład jest równie abstrakcyjny, jak to, że mógłbym
    gorozwalić bardziej niż tylko przebić oponę :)

  • 44. Data: 2009-09-09 12:44:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > to i,
    > zabronic nie, ale jak sami nie potrafia, to nakazac jazde w taki sposob,
    > aby w razie wypadku zrobili sobie jak najmniejsze kuku, jak wychowujesz

    ale przeciez jest nakaz.

    > dziecko to tez mu zakazujesz wkladania lap do szuflady podczas
    > zamykania, aby sobie krzywdy nie zrobilo, zasada jest identyczna i z
    > wolnoscia czy jej brakiem nie ma to nic wspolnego

    nie zabraniam. przytnie sobie, wiecej tego nie zrobi.

    > nikt cie nie zmusza, moze kiedys zrozumiesz

    jasne jasne

  • 45. Data: 2009-09-09 13:13:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ale przeciez jest nakaz.

    i prawidlowo

    > nie zabraniam. przytnie sobie, wiecej tego nie zrobi.

    z garem z gotujaca sie zupa, jak rozumiem, zastosujesz identyczna zasade

  • 46. Data: 2009-09-09 13:30:20
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    heh... kolejna samonapędzająca się dysputa o wielkiej wędrówce babki
    dookoła stołka... hmmm ;-))) ...bardzo mnie się podoba ;-)
    jest jak jest, jedni jeżdżą tak, inni inaczej, jedni przy 45stC w
    pełym kondomie i 40tu ochraniaczach, inni tylko w T-shircie z "rychem"
    na wierzchu, i o ile nie robią nikomu postronnemu krzywdy - o tyle
    jest jak jest ...i cały system kosztów leczeń i refundacji ubezpieczeń
    działa jak działa, a zmiana tegoż z poziomu tej grupy dyskusyjnej
    sprowadza się do skoku dziadka w laczkach przez zapałkę... ;-)))

    wyluzujcie Panowie, szanujmy swoje wzajemne poglądy, co nie znaczy, że
    jeden m-u-s-i przyjąć poglądy drugiego, każdy ma prawo do swoich -
    póki nie robisz drugiemu szkody, jeździj jak chcesz i w czym chcesz,
    nie podoba Ci się system zdrowotny czy ubezpieczeniowy w tym kraju -
    wyprowadź się do Rwandy, tam nie mają takich problemów, Twoja wola...

    ... aha... poglądy wyrażane na temat drechów, te zza szklanego
    telewizorka, z wypierdzianego fotela i z poziomu ciepłych kapci też
    bardzo mnie się podobają ... ;-))))
    jakeż to męskie, bohaterskie i radykalne... ;-)))
    ... łoję na gumie po całym mieście w szortach, dżinsach i podkoszulku
    (a czasem i bez ;-)), dodam że w klapkach z napisem "Zico"... nie
    podoba Ci się, boli Cię z tego powodu brzuch czy głowa???... przyjdz
    gladiatorze i powiedz mi to prosto w oczy, a nie ujadasz zza
    klawiatury...

    Z motocyklowym podrowieniem, bez urazy i obrazy ;-)

    Bart z Uc aha dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 47. Data: 2009-09-09 13:39:09
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bart z Uc"
    >nie podoba Ci się system zdrowotny czy ubezpieczeniowy w tym kraju -
    >wyprowadź się do Rwandy, tam nie mają takich problemów, Twoja wola...

    Jasssne. Nie podoba ci się, że możesz dostać w ryj w nocy na osiedlu
    - nie wychodź z domu. Świetna metoda.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 48. Data: 2009-09-09 13:45:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > no właśnie akurat to mnie się podoba ;-

    pamietaj ze zawsze znajdzie sie wieksza ryba :)

  • 49. Data: 2009-09-09 13:46:28
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 9 Wrz, 15:39, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bart z Uc"
    > Jasssne. Nie podoba ci się, że możesz dostać w ryj w nocy na osiedlu
    > - nie wychodź z domu. Świetna metoda.

    heh ;-))) ....yyyyyy....??? ... no właśnie akurat to mnie się podoba ;-
    D!!! .... hihihi ;-) ... i jakoś nie mam takich problemów, w domu nie
    siedzę ;-)))

    Pozdro
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 50. Data: 2009-09-09 13:46:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-09 13:17:05 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > a moim: jego sprawa, jego zdrowie. może była jakaś przyczyna takiej jazdy?

    A może poszli do lasu? Ja również uważam kogoś jeżdżącego bez kasku za
    idiotę (niezależnie od okoliczności), ale to w końcu wolny kraj - i w
    kwestii posiadania własnego zdania i w kwestia robienia co się chce.

    > stunterzy jeżdżą w t-shirtach na pokazach. debile, nie?

    Lanserzy raczej. Lubią się epatować swoją pozorną betroską. Ale element
    głupoty też w tym jest (IMHO oczywiście).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco