  • 91. Data: 2009-09-10 10:35:30
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Bartek wrote:
    > O ile skladka na NFZ nie odnosi sie do konkretnych przypadkow poszczegolnych
    > obywateli, to władze zakladaja, ze jezdzic powinnismy w pasach i kaskach.
    >
    > Gdybysmy mieli w PL system dobrowlonych ubezpieczen zdrowotnych to mozna by
    > wprowadzic "wolnosc" zapinania pasow i jazdy w kaskach. Roznica zapewne byla
    > by w wysokosci skladki. Zapewne dosc znaczna.
    >
    > Ktos wyzej pisal o tym, ze kuzyn walczy z NFZ-tem o koszty lecznia powaznego
    > schorzenia.
    > Ciekawe byloby podsumowanie ile kasy globalnie idzie na leczenie tych ktorzy
    > mieli wypadek bez pasow/kaskow.

    Wogole trzeba zabronic motocyklizmu, w trosce o zus. I palenia, i picia,
    i niezdrowego jedzenia, a najlepiej wychodzenia z domu.
    K.14.

  • 92. Data: 2009-09-10 10:39:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    kocyk wydusił z siebie te słowy:

    > Wogole trzeba zabronic motocyklizmu, w trosce o zus. I palenia, i
    > picia, i niezdrowego jedzenia, a najlepiej wychodzenia z domu.
    > K.14.

    zwlaszcza wychodzenia z domu, bo to załatwi wiele innych spraw.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 93. Data: 2009-09-10 11:53:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekZX9R" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie nauczyl, caly czas pilnujesz swoje?

    pewnie ze nie caly, ale rowniez ucze i zabraniam, czy wrecz nakazuje w
    zaleznosci od okolicznosci

    > No to juz zupelnie Cie nie rozumiem, dziecko swoj rozum ma i tak zrobi co
    > chce. Mozesz mowic i tlumaczyc ale jak mu cos do glowy trafi to koniec.

    i od tego sa wlasnie zakazy i rozmaite srodki przymusu

  • 94. Data: 2009-09-10 18:59:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Mariusz Kruk napisał(a):
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zbigi"

    > Nie, on mówi, że należy bezwzględnie dopasowywać się do istniejącej
    > rzeczywistości. Nie kupuję tego.

    Yyy... To chyba zupelnie inaczej interpretujemy "co autor mial na mysli" ;)

  • 95. Data: 2009-09-10 21:31:13
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Artur Zabroński napisał(a) :
    > A ja widziałem :-) Było to nawet początkiem kwietnia na trasie Wawa-
    > Lublin nie wiem gdzie jechał ale było to sporo za Wawą.

    No tak. Bo R1 to tylko w Wawie albo w Lublinie mają.

    --
    pozdr
    Wieca