  • Data: 2018-06-08 00:30:32
    Temat: Re: Wymiana oleju i plukanie silnika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie dalem sie podpuscic bo ten co niby mial podpuszczac za cienki w uszach. Zwrocilem
    uwage jednemu co sie przypierdala ze jak juz to robi to niech nie daje powodu na
    pokazanie ze przygania kociol garnkowi a sam smoli. Generalnie kolo chuja mi lata jak
    sie te waly nazywaja ale nie chce zeby inny wal sie do mnie przypierdalal.