  • Data: 2018-06-08 11:48:15
    Temat: Re: Wymiana oleju i plukanie silnika
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dalem sie podpuscic bo ten co niby mial podpuszczac za cienki w uszach.
    Zwrocilem uwage jednemu co sie przypierdala ze jak juz to robi to niech nie daje
    powodu na pokazanie ze przygania kociol garnkowi a sam smoli. Generalnie kolo chuja
    mi lata jak sie te waly nazywaja ale nie chce zeby inny wal sie do mnie
    przypierdalal.

    Widać, że jesteś pierdolnięty niezdrowo. Nawet sobie nie zdajesz sprawy
    ile ty popełniasz podobnych błędów stosując nazwy zwyczajowe, ale nikt
    się do tego nie dopierdala tak jak ty. Przypierdalasz się tylko dlatego,
    że wkurwia cie, że ktokolwiek może mieć zdanie inne niż twoje, a sposób
    wyrażania swojego zdania "Trzeba miec nasrane we lbie zeby plukac
    silnik" świadczy tylko o tym, że masz jakieś problemy psychiczne. Chcesz
    wyrażać swoje zdanie to wyrażaj, ale nie pisz, że ktoś ma nasrane we
    łbie, że płucze silnik. Nie jesteś żadnym autorytetem w tych sprawach.
    Znam mechaników, którzy takie płukanki robią systematycznie przy każdej
    wymianie oleju i według mnie nie są debilami za jakich ty ich uważasz.