  • Data: 2009-11-17 14:46:04
    Temat: Re: Wymiana mostka Gretza
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej nie, zresztą zobacz sam (mostek zaznaczyłem na czerwono):
    >
    > http://cid-
    0e0768e356241c74.skydrive.live.com/self.aspx/pl.misc
    .elektronika/DSCN3218.JPG
    > http://cid-
    0e0768e356241c74.skydrive.live.com/self.aspx/pl.misc
    .elektronika/DSCN3219.JPG

    Miejsca tam masz wystarczajaco duzo aby po demontazu mostka wstawic tam 4
    grube, 5 A diody, pionowo.
    Ale jak sie znam na medycynie, powodem przebicia tego mostka moglo byc
    padniecia innego elementu za nim, co bylo powodem uszkodzenia mostka. I ja bym
    to wczesniej sprawdzil; byc moze naprawa bedzie nieoplacalna. Trzeba zalozyc
    opcje, ze wymienisz mostek i on znowu sie spali...
    Pzdr.
    Pzdr.