  • Data: 2009-11-17 15:43:59
    Temat: Re: Wymiana mostka Gretza
    Od: Gusioo <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 15:46, "Tornad" <t...@o...net> wrote:

    > Trzeba zalozyc
    > opcje, ze wymienisz mostek i on znowu sie spali...
    > Pzdr.

    Wymieniłem mostek na 1A, 1000V (tylko takie mieli od ręki). Zasilacz
    działa, choć jeszcze go nie podłączyłem do multipleksera z kamerami,
    gdzie zwykł był pracować. Przypadkowo zrobiłem zwarcie na wyjściu i
    zasilacz przeżył.

    Teraz tylko modlić się do elektronicznego Boga, żeby zażarło z
    multiplekserem

    --
    http://gusioo.blogspot.com/