  • Data: 2011-11-02 01:44:17
    Temat: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 00:58:39 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

    > Chyba wszystkie Delle mają wersje z matrycą anti-glare. Np. DELL Vostro
    > 1440 - 14 cali, DELL Latitude 2120 - 10,1 cala, Dell Vostro V131 - 13,3
    > cala, itd. Ceny - 2-3 kpln brutto, ale za to z gwarancją 3 lata NBD.

    Mały mikuś, jak ja, może sobie takiego Della z takimi warunkami gwarancji po
    prostu wejść i kupić? Gdzie? Pytam z ciekawości, bo swego czasu szukałem i
    biednie z tym było. :(

    [ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like ]
    [ they make you sign it or anything. ]
    [ ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]