  • Data: 2011-11-02 01:44:16
    Temat: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 02:32:26 +0100, vissim napisał(a):

    > Również mam takiego w domu i takiego potrzebuję na wymianę. Co mnie niestety
    > irytuje w tym modelu to temperatura (mam Nvidię) i wentylator chodzący
    > non-stop, plus waga.

    Ja kupiłem wersję z grafiką Intela (bo to Quadro mi tak prawdę mówiąc na
    plaster). Waga - owszem, potrafi wściec kogoś, kto często z tym sprzętem się
    przemieszcza. Z drugiej strony, jak Cię ktoś wścieknie, to wystarczy dobrze
    zawinąć, otrzeć krew, a D630 dalej sprawny. :)

    > Co do matrycy to masz rację - może obraz lekki metaliczny, ale ostrość,
    > wyrazistość...znajdź mi taką w obecnie sprzedawanych modelach :)

    Do matrycy też bym miał sporo zastrzeżeń. Ale umówmy się - ja mam w fabryce
    i prywatnie EIZO... :D

    > Do 5-6 tyś, 14 cali.

    Nie podejmuję się. Zakłada się głupi, albo świnia, a ja nie będę robić za
    głupiego. :)

    [ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko ]
    [ też nie. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]