  • Data: 2015-05-07 22:00:00
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > * Windows 7 HP 64 bit.
    >
    > Co można tu jeszcze podrasować tanim kosztem, żeby nie przycinało się na
    > mp4?
    Mam podobnego kompa w domu, ale z lepszą grafiką i w pracy (gorszego) i
    z jakąś marną grafiką, ale na żadnym z nich nigdy mi się nic nie cieło.
    Dalej. mam laptopa który wieki otwiera każdy dokument, on chyba niema
    żadnej karty graficznej (żart) ale nigdy nie zauważyłem żeby coś się
    cieło. Czy możesz podać skrót do materiału wideo na którym się coś
    zacina? Bo moze problemem jest win7?

    ToMasz