  • Data: 2015-05-08 18:42:02
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik wrote:

    > Jest tego kilka. Sam mam w serwerze, który czasem robi też za HTPC, ATI
    > HD5450 (25W, dźwięk po HDMI). Wspomniany GF210 też nie byłby zły, ale
    > skłaniałbym się ku 610. Krytaria AFAIK (piszę z pamięci i nie mam teraz
    > czasu sprawdzić dokumentacji odnośnie zapotrzebowania na prąd) spełnia
    > też GF 510, 520, ewentualnie starszy już ATI HD3450 (ale te nie
    > wszystkie były low-profie).
    > Dziś wieczorem mogę sprawdzić to video co podesłałeś na N36L z HD5450.

    Obawiam się, że karta w rodzaju GF 610 ciągnie za dużo prądu, jest za
    droga i niepotrzebna mi karta w rodzaju 3D do gier.
    Szukam taniej, energooszczędnej, chłodzonej pasywnie karty do wideo.
    Byłbym zobowiązany, gdybyś mógł sprawdzić jak są odtwarzane filmy w
    rodzaju https://vimeo.com/oliverastrologo/vietnam
    na HD5450.