  • 31. Data: 2010-07-30 12:09:15
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > "Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych przewiduje
    > pobieranie opłat od
    > producentów i importerów tych urządzeń oraz nośników,
    > które mogą służyć do
    > kopiowania utworów chronionych."

    Tak jak już ktoś napisał: dlaczego nie pobierać opłaty od
    długopisów? Albo dlaczego nabywcy np. noża kuchennego
    profilaktycznie nie wsadzić do pudła na 5 lat? Przecież
    nożem można zabić, a skoro kupuje to może kiedyś kogoś
    dziabnie :-). Niektóre zapisy tej ustawy są modelowym
    przykładem głupoty, zakładają z definicji że wszyscy są
    złodziejami :-).

    > to żądania wydawców w świetle tej ustawy są słuszne.

    Równie dobrze producenci oranżady powinni żądać haraczu od
    wodociągów. Bo przecież z wody kranowej można wytworzyć
    oranżadę ;-)))

  • 32. Data: 2010-07-30 12:10:38
    Temat: Re: [OT] Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Za dużo się wymądrzasz, za mało płacisz.

    Przepraszam, ale w którym miejscu się wymądrzam? I na jakiej
    podstawie twierdzisz że za mało płacę? :-)

  • 33. Data: 2010-07-30 12:11:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sorki, adshaimer zjadł mi zero.

    Domyśliłem się ;-). Żartowałem oczywiście ;-)

  • 34. Data: 2010-07-30 12:17:09
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-07-30 10:51, Tomasz Jakubowski pisze:

    > Polecam przeczytanie uzasadnienia i załącznika proponowanych wysokości
    > opłat.

    A czy płacąc haracz można legalnie kopiować? ;D

  • 35. Data: 2010-07-30 12:36:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 30 Jul 2010 14:17:09 +0200, Mane napisał(a):

    > A czy płacąc haracz można legalnie kopiować? ;D

    No coś ty...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 36. Data: 2010-07-30 12:58:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik " fakej" napisał
> [...]
    > kopiowania utworów chronionych."
    > to żądania wydawców w świetle tej ustawy są słuszne.

    Tylko w mniemaniu obecnego lub wannabe członka tego typu grup haraczujących.
    To, że "się przewiduje" nie oznacza automatycznie słuszności.

    adam

  • 37. Data: 2010-07-30 13:07:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.07.2010 14:17, Mane wrote:

    > A czy płacąc haracz można legalnie kopiować? ;D

    Można. Dozwolony użytek. Czyli możesz na potrzeby własne i najbliższego
    kręgu znajomych i rodziny.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 38. Data: 2010-07-30 13:08:26
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c5292c4$1@news.home.net.pl...
    >a Ministerstwo idzie im na rękę:
    >
    > http://di.com.pl/news/32888,1,0,Wydawcy_chca_1_z_cen
    y_aparatow_cyfrowych.html

    > Polecam przeczytanie uzasadnienia i załącznika proponowanych wysokości
    > opłat.
    >
    > --
    KOPIPOL, REPROPOL i "Polska Książka" to NIE WYDAWCY!!!
    Tak samo jak ZAIKS to nie muzycy!!!

    Z radością zobaczyłbym sprawozdania finansowe w/w firm z wykazem
    beneficjentów ich działalności.

  • 39. Data: 2010-07-30 13:16:14
    Od: Mane <m...@g...pl>

    ZAIKS musi jakos odrobic te 20 mln (?), które jako organizacja "non
    profit" zainwestował, tzn. wtopil :)

  • 40. Data: 2010-07-30 13:17:30
    Od: Zumik <n...@g...pl>

    Tomasz Jakubowski wrote:
> [...]
    y_aparatow_cyfrowych.html

    > Polecam przeczytanie uzasadnienia i załącznika proponowanych wysokości

    Drogie wladze,po co sie rozdrabniac!
    Podatek od ksero, od papieru, od olowkow, od aparatow, od CD, od DVD,
    itd itd. Sprawe nalezy potraktowac calosciowo i rozwiazac problem raz na
    zawsze: opodatkowac rece,oczy i uszy.
    Masz rece, uszy i oczy predzej czy pozniej bedziesz naruszal prawa
    autorskie.

    Cwaniaki ktore dadza sobie wydlubac oczy,obciac uszy i rece nie powinni
    byc zwolnieni od takiego podatku jako ze na pewno wykombinowali jakis
    sposob na naruszanie praw autorskich.

    UWAGA UWAGA!!!
    Producentom kondonow proponuje wystapienie o 50 procentowy udzial w
    zarobkach kazdego doroslego mezczyzny. Uzasadnienie jest proste: uzywasz
    kondonow nie zrobisz bachora, czyli na przestrzeni 20 kilku lat
    zaoszczedzisz setki tysiecy.
    I zadnych zwolnien dla tych co obcieli sobie jaja! Niewatpliwie przed
    obcieciem jaj zrobili zapas spermy i trzymaja ja gdzies w lodowce.
    Koniecznie dac policji prawo do niespodziewanych najazdow na domowe
    lodowki w poszukiwaniu cwaniakow bez jaj ukrywajacych prywatny bank spermy.