eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWybielanie serwisu Nikona?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 1. Data: 2009-11-07 10:05:26
    Temat: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9872&skad=news
    mam nieodparte przekonanie, że ta "akcja" ma zadanie wybielenie
    serwisu Nikona przez pokazanie dużej ilości (zapewne) "błędów" innych
    serwisów.
    Najciekawsza jest ta "PEŁNA KONSPIRACJA"!

    Pozdrawiam
    Les


  • 2. Data: 2009-11-07 10:41:54
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Co to za tajność akcji, jak się o niej trąbi na stronie internetowej?
    Może jeszcze uprzedzą serwisy, która naprawa będzie monitorowana?

    To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.


  • 3. Data: 2009-11-07 11:01:02
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 11:41:54 +0100, m0w napisał(a):

    > To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    > Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.

    Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 4. Data: 2009-11-07 11:07:11
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sat, 7 Nov 2009 11:41:54 +0100, m0w napisał(a):
    >
    >> To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    >> Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.
    >
    > Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    > dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?
    >

    Jak sobie wyobrażasz naprawę trwającą np. 2 lata? ;)
    Jeśli już jest gwarancja, to powinno być określony także czas realizacji
    gwarancji i co, jeśli nie są w stanie. To u nas są takie kFiatki. Mam
    rodzinę w USA. Jeśli kupisz nowy samochód i 3 razy nie będą w stanie
    naprawić ci usterki w ramach gwarancji, to dają ci drugi samochód. Jest
    to z tego co wiem dobrowolna usługa salonu. A u nas? Ktoś ogląda Turbo
    Kamerę? Włos się jeży. Po prostu u nas nie ma rynku, albo jest rynek,
    ale konsument nie ma siły przebicia. Może leży to w słabości lokalnych
    gazet, których w Polsce praktycznie się nie czyta, a tam są to
    najczęściej czytane gazety. A o czym się pisze w takich gazetkach
    miasteczka z 20 tys. mieszkańców? A no właśnie o tym, że jakiś sklep
    robi problemy z reklamacją towaru - i nie ważne, czy klient słusznie się
    skarży, czy nie. Piszą o tym i roztrząsają problem, a to robi złą
    reklamę sklepowi, więc ten, żeby się zabezpieczyć przed znacznym
    spadkiem dochodów, przyjmuje większość reklamacji bez szemrania.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.


  • 5. Data: 2009-11-07 11:29:45
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Nov 2009 12:07:11 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    > Jak sobie wyobrażasz naprawę trwającą np. 2 lata? ;)

    Nie wyobrażam sobie, ale jest całkiem możliwa i legalna.

    > Jeśli już jest gwarancja, to powinno być określony także czas realizacji
    > gwarancji i co, jeśli nie są w stanie. To u nas są takie kFiatki. Mam
    > rodzinę w USA. Jeśli kupisz nowy samochód i 3 razy nie będą w stanie
    > naprawić ci usterki w ramach gwarancji, to dają ci drugi samochód. Jest
    > to z tego co wiem dobrowolna usługa salonu. A u nas? Ktoś ogląda Turbo

    Bo tam ludzie jeżeli im się warunki sprzedaży nie podobają, to nie kupują.
    Albo negocjują sporo niższą cenę (za zakup bez gwarancji)


    > miasteczka z 20 tys. mieszkańców? A no właśnie o tym, że jakiś sklep
    > robi problemy z reklamacją towaru - i nie ważne, czy klient słusznie się
    > skarży, czy nie. Piszą o tym i roztrząsają problem, a to robi złą
    > reklamę sklepowi, więc ten, żeby się zabezpieczyć przed znacznym
    > spadkiem dochodów, przyjmuje większość reklamacji bez szemrania.

    dokładnie, to jest wolny rynek i to działa najlepiej. Taka akcja jak
    nikonservicepoland to właśnie działanie wolnego rynku. Nie należy w tym
    przeszkadzać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 6. Data: 2009-11-07 11:35:11
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>



    "m0w" <c...@g...pl> wrote in message
    news:hd3ith$gvc$1@inews.gazeta.pl...
    > Co to za tajność akcji, jak się o niej trąbi na stronie internetowej?
    > Może jeszcze uprzedzą serwisy, która naprawa będzie monitorowana?
    >
    > To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    > Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.

    prawo niema tutaj nic do rzeczy... gdyby istniała konkurencja i serwisów
    było np. 3 w Polsce i doszło do sytuacji, gdzie zlecenia miałby tylko
    jeden ten najlepszy to pozostałe dwa by stanęły na głowie, żeby
    poprawić jakość. Ot najprostsze rozwiązanie...

    Roger


  • 7. Data: 2009-11-07 13:55:01
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    >> To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    >> Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.
    >
    > Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    > dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?

    Wyobrażam sobie, że kupując produkt powinienm mieć czarno na białym napisane
    (i to mogłoby zapewnić prawo) jakie są dokładne warunki gwarancji.
    Wtedy wiedziałbym czego się mogę spodziewać kupując produkt.
    Mogłoby być napisane, że producent nie udziela wcale gwarancji na towar,
    tylko to powinno być napisane w widocznym miejscu i językiem powszechnie
    zrozumiałym,
    nie jakimś maczkiem i żargonem prawniczym.




  • 8. Data: 2009-11-07 13:58:35
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 11:01:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    > dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?

    Po pierwsze dobrowolne jest danie gwarancji, ale jak już jest dana to
    całkiem formalnie i prawnie już obowiązuje. Po drugie nawet jakby nie była
    dana to jest jeszcze "Niezgodność towaru z umową" więc nie wiem z czym masz
    problem.
    --
    marcin


  • 9. Data: 2009-11-07 14:02:11
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>


    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hd3km7$jjh$1@news.interia.pl...
    >
    >
    > "m0w" <c...@g...pl> wrote in message
    > news:hd3ith$gvc$1@inews.gazeta.pl...
    >> Co to za tajność akcji, jak się o niej trąbi na stronie internetowej?
    >> Może jeszcze uprzedzą serwisy, która naprawa będzie monitorowana?
    >>
    >> To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    >> Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.
    >
    > prawo niema tutaj nic do rzeczy... gdyby istniała konkurencja i serwisów
    > było np. 3 w Polsce i doszło do sytuacji, gdzie zlecenia miałby tylko
    > jeden ten najlepszy to pozostałe dwa by stanęły na głowie, żeby
    > poprawić jakość. Ot najprostsze rozwiązanie...
    >
    Wiara w takie mechanizmy ma w sobie coś uroczo naiwnego...


  • 10. Data: 2009-11-07 14:04:25
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    zly wrote:
    > Dnia Sat, 7 Nov 2009 11:01:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    >
    >> Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    >> dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?
    >
    > Po pierwsze dobrowolne jest danie gwarancji, ale jak już jest dana to
    > całkiem formalnie i prawnie już obowiązuje. Po drugie nawet jakby nie
    > była dana to jest jeszcze "Niezgodność towaru z umową" więc nie wiem
    > z czym masz problem.

    i dlatego jeśli można - lepiej korzystać z niezgodności
    mamy przynajmniej jakieś odgórne prawa...


    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk
    www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
    www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: