    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Date: Sat, 7 Nov 2009 14:55:01 +0100

    > Jak sobie wyobrażasz prawne uregulowanie ram czasowych kompletnie
    > dobrowonego świadczenia jakim jest gwarancja?

    Wyobrażam sobie, że kupując produkt powinienm mieć czarno na białym napisane
    (i to mogłoby zapewnić prawo) jakie są dokładne warunki gwarancji.
    Wtedy wiedziałbym czego się mogę spodziewać kupując produkt.
    Mogłoby być napisane, że producent nie udziela wcale gwarancji na towar,
    tylko to powinno być napisane w widocznym miejscu i językiem powszechnie
    zrozumiałym,
    nie jakimś maczkiem i żargonem prawniczym.