  • 1. Data: 2009-11-06 14:14:58
    Temat: Poszukiwany uszkodzony Canon...
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    ...Powershot S45 lub pokrewny (S50 na przykład). Może być rozjechany
    delikatnie przez walec i kompletnie nie rokujący nadziei na przywrócenie
    do życia. Na części jednym słowem (a dokładniej: na jedną część).

  • 2. Data: 2009-11-06 15:35:01
    Temat: Re: Poszukiwany uszkodzony Canon...
    Od: "Tomek" <Qazzy@[smieci]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jester" napisał
    > do życia. Na części jednym słowem (a dokładniej: na jedną część).
    a tak z czystej ciekawości: na którą część?

  • 3. Data: 2009-11-06 16:00:39
    Od: "robert gieras" <r...@n...pl>

    > ...Powershot S45 lub pokrewny (S50 na przykład). Może być rozjechany

    Mam s50 który do niedawna działał super, ale przestał sie chować obiektyw.
    Z chęcią przekażę w zamian za przelanie 50PLN na dowolną organizację pożytku
    publicznego. W komplecie bateria.

    robert

  • 4. Data: 2009-11-06 16:04:45
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Jester" napisał
    > a tak z czystej ciekawości: na którą część?

    http://qman.fotokala.ee/Kaamerad/PowerShotS45/page3.
    html
    ósme zdjęcie od góry. Końcówka tasiemki się roztentegowała i nie da się
    już wsadzić w gniazdko.
    Małe to jest, słabo naprawialne... W każdym razie ja nie umiem, a
    wymienić - owszem...

  • 5. Data: 2009-11-06 17:12:57
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    robert gieras pisze:

    > Mam s50 który do niedawna działał super, ale przestał sie chować obiektyw.

    Odpisałem na priva.

  • 6. Data: 2009-11-06 17:36:44
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Jester pisze:

    > Odpisałem na priva.

    ...i wróciło :)
    Daj jakiś namiar na siebie.

  • 7. Data: 2009-11-06 17:43:04
    Od: "robert gieras" <r...@n...pl>

    > Daj jakiś namiar na siebie.

    napisałem na priva Twojego

    Robert

  • 8. Data: 2009-11-07 17:17:32
    Od: "jendrek" <a...@o...eu>

    > ...Powershot S45 lub pokrewny (S50 na przykład). Może być rozjechany
    > delikatnie przez walec i kompletnie nie rokujący nadziei na przywrócenie
    > do życia. Na części jednym słowem (a dokładniej: na jedną część).

    witam
    jeżeli temat jest dalej aktualny to mam s45, nie działa i raczej nie
    zadziała :) na części...

    jendrek