  • 1. Data: 2009-11-07 00:35:34
    Temat: NTG: Win7 ;)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mecze teraz tableta instalacja Win7, aby sprawdzic dzialanie
    NX Capture i jedna rzecz rozbawila mnie do lez.

    Po instalacji wrzucilem winver i co objawilo sie na ekranie?

    "Windows 7 Professional"

    i teraz najwazniejsze:

    "Wersja 6.1"

    Toz to typowa logika Microsoftu w formie czystej:
    Aby wylaczyc komputer nacisnij Start :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-11-07 01:21:14
    Temat: Re: Win7 ;)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał
    [...]
    > Toz to typowa logika Microsoftu w formie czystej:
    > Aby wylaczyc komputer nacisnij Start :)

    Nawet gdyby było "Wyłącz" to i tak byłoby źle ; )
    Diabeł wcielony... ; )))))

    adam

  • 3. Data: 2009-11-07 01:26:42
    Temat: Re: NTG: Win7 ;)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jacek_P wrote:
> [...]
    >
    > i teraz najwazniejsze:
    >
    > "Wersja 6.1"
    >
    > Toz to typowa logika Microsoftu w formie czystej:

    Wytłumaczenie jest prostsze niż myślisz - otóż windows 7 jest nazwą
    marketingową, natomiast windows 6.1 jest nazwą wewnętrzną. Wiele programów
    sprawdza kompatybilność na podstawie tego numerka, a nie screena podczas
    startu. Gdyby nie ten trick to by się nie zainstalowały, chociaż wszystko
    spod visty (win6) bez problemu odpali się na win7.

    Oczywiście win7 miał mieć więcej zmian (w tym jądro np.). Skoro jednak nie
    było ku temu wyraźnego powodu to chyba lepiej że zostawili to co jest, bo
    działa to całkiem nieźle, a kolejny krok niekompatybilności dość mocno by
    wkurzył userów.

    d.

  • 4. Data: 2009-11-07 09:12:57
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 07/11/2009 00:35, Jacek_P wrote:
> [...]
    > NX Capture i jedna rzecz rozbawila mnie do lez.
    >
    > Po instalacji wrzucilem winver i co objawilo sie na ekranie?

    Windows NT 3.1 = 3.1
    Windows NT 3.5 = 3.5
    Windows NT 4 = 4.0
    Windows 2000 = 5.0
    Windows XP = 5.1
    Windows 2003 = 5.2
    Windows Vista = 6.0
    Windows 2008 = 6.0
    Windows 7 = 6.1
    Windows 2008 R2 = 6.1

    i co?

    B.

  • 5. Data: 2009-11-07 10:48:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bronek Kozicki napisal:
    > Windows NT 3.1 = 3.1
    > Windows NT 3.5 = 3.5
    > Windows NT 4 = 4.0
    > Windows 2000 = 5.0
    > Windows XP = 5.1
    > Windows 2003 = 5.2
    > Windows Vista = 6.0
    > Windows 2008 = 6.0
    > Windows 7 = 6.1
    > Windows 2008 R2 = 6.1

    No i tu jest problem, bo jeszcze z okresu mojego aktywnego
    programowania ustawialem sobie pewne zachowania wedlug
    zglaszanego numeru systemu. Czy powtarzanie sie numerow
    oznacza, ze sa to IDENTYCZNE w warstwie API systemy, ktore
    co najwyzej roznia sie kosmetyka interfejsu?

    Bo to oznaczaloby parowanie serwerow z klientami:

    Vista <-> Win2008
    Win7 <-> Win2008R2
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2009-11-07 12:26:37
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jacek_P napisał:
    > zglaszanego numeru systemu. Czy powtarzanie sie numerow
    > oznacza, ze sa to IDENTYCZNE w warstwie API systemy, ktore
    > co najwyzej roznia sie kosmetyka interfejsu?

    Praktycznie tak.

    m.
    --
    - Oczywiście będzie to klub ze wsi patiomkinowskiej.
    - My się nie wstydzimy najlepszych wzorów.

  • 7. Data: 2009-11-09 18:59:22
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Praktycznie tak.

    Dokładnie tak - wydano
    Windows Server 2008 Service Pack 2 and Windows Vista Service Pack 2