  • 1. Data: 2009-11-06 17:10:38
    Temat: Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: b...@w...pl

    http://www.wykop.pl/ramka/256594/aparaty-fotograficz
    ne-za-25-ceny-czyzy-nowe-
    oszustwo-internetowe

  • 2. Data: 2009-11-06 20:01:37
    Temat: Re: Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    b...@w...pl pisze:
    > http://www.wykop.pl/ramka/256594/aparaty-fotograficz
    ne-za-25-ceny-czyzy-nowe-
    > oszustwo-internetowe

    Śmierdzi sprawa, oj śmierdzi. Szybko wpłacaj pieniądze, nie wiadomo komu.

    wer

  • 3. Data: 2009-11-06 20:13:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 18:10:38 +0100, b...@w...pl napisał(a):

    > http://www.wykop.pl/ramka/256594/aparaty-fotograficz
    ne-za-25-ceny-czyzy-nowe-
    > oszustwo-internetowe

    A jakiś normalny uczciwy link, bez reklamy tego przygłupawego wykopu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-11-06 20:15:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 21:01:37 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > Śmierdzi sprawa, oj śmierdzi. Szybko wpłacaj pieniądze, nie wiadomo komu.

    Najzabawniejszy jest numer sprzedawcy. Ewidentnie próba oszustwa i podpada
    pod paragraf. Najlepiej od nich wyciągnąć nr konta. Z tą informacją już
    moża uderzać na policję.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-11-06 21:43:23
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    szczerze to ta oferta też mi coś nie leży, 7D za 2500 zł ?
    http://www.fotogielda.pl/index.php?zapytanie=&ido=53
    73

  • 6. Data: 2009-11-06 23:44:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <bahamas> napisał
    > http://www.wykop.pl/ramka/256594/aparaty-fotograficz
    ne-za-25-ceny-czyzy-nowe-
    > oszustwo-internetowe

    He, he : )
    Każdy kto w to wejdzie powinien dostać zarzut ; )

    adam

  • 7. Data: 2009-11-06 23:44:28
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "zly" napisał

    > Najzabawniejszy jest numer sprzedawcy. Ewidentnie próba oszustwa i podpada
    > pod paragraf. Najlepiej od nich wyciągnąć nr konta. Z tą informacją już
    > moża uderzać na policję.

    Krótkie nogi.
    Konto ma bezzębny słup, który nie kontaktuje bez połówki dykty.
    Dochodzenie hamuje w takim stylu
    http://www.youtube.com/watch?v=njAsLs2Gd0o

    adam

  • 8. Data: 2009-11-07 09:06:58
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:
    > A jakiś normalny uczciwy link, bez reklamy tego przygłupawego wykopu?

    A co jest nie tak z wykopem? To dzieki niemu wiele tekstow z Pokazywarki
    trafia do ludzi. I ogolnie wiele ciekawych materialow i linkow, o ktorych
    w przeciwnym razie nigdy bys sie nie dowiedzial.

    k,

  • 9. Data: 2009-11-07 10:03:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 10:06:58 +0100, KILu napisał(a):

    > A co jest nie tak z wykopem? To dzieki niemu wiele tekstow z Pokazywarki
    > trafia do ludzi. I ogolnie wiele ciekawych materialow i linkow, o ktorych
    > w przeciwnym razie nigdy bys sie nie dowiedzial.

    I tak się nie dowiem, bo nie interesuje mnie jakie strony zostało uznane za
    fajne przez 87% gospodyń z Gdańska.
    Jest to po prostu kolejna strona pasożytująca której muszę dać kliknięcia,
    zanim zobaczę docelowy tekst/obraz. Chcesz to karmić - karm, ale nie
    zmuszaj innych. Ja sobie ze zdobywaniem informacji radzę bardzo dobrze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-11-07 12:49:48
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    > Jest to po prostu kolejna strona pasożytująca której muszę

    >dokładnie, to jest wolny rynek i to działa najlepiej.

    nie chcesz nie klikaj. nie pasuje wykop, nie czytaj. no i po co sie pytasz o
    normalny link skoro tak znakomicie sobie radzisz z wyszukiwaniem informacji
    ?

    pozdr
    p.