-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecn
gs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wy tu o Tesli a co z Rometem 4e, 7e?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@n...neostrada.pl>
<19jd2ebvtg0ts$.1bu90f3ivz131$.dlg@40tude.net>
<1fe9s16plhxct$.hamdqo2sy7kb.dlg@40tude.net>
<1lrogag3bfqs4$.1smfwvchwy412.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<1grp6m4ieuogn$.1scpp60qwm8g8$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<n0jfk8$pj3$1@dont-email.me> <4055872113$20151025231615@squadack.com>
<1is1vo9m3al6j$.17teb42dqgh5u$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
Date: Tue, 27 Oct 2015 00:58:33 +0100
Message-ID: <1nchkao9sybul.1rr92ts7ic7me$.dlg@40tude.net>
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1445903923 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 9552 89.77.179.152:9769
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1998
X-Received-Body-CRC: 389994164
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571033
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 26 Oct 2015 12:27:46 +0100, Marek napisał(a):
>> Ostatnio jak liczyłem to li-poli są nadal bardzo drogie, ale już
> li-ion na
>> 1kWh (chinską) wychodził mi tylko 3x droższy od ołowiu Centry.
>
> Mimo to nadal uważam, że te pojazdy to świetna platforma na mody.
Niby tak, ale z drugiej strony czy jakikolwiek samochód spalinowy, po
wywaleniu fabrycznego napędu nie jest świetną platformą na mody
elektryczne? :)
Owszem faktycznie niby łatwiej zaczynać od czegoś już gotowego, ale z
drugiej strony można się natknąć na problemy typu zrobienie super zasilania
na aku litowych, próbujesz to podłączyć a tu wszechmocny komputer sterujący
wszystkim powie "battery error" i nawet nie ruszy, bo mu się rezystancja
ogniwa nie zgadza czy coś.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.15 11:59 Marek
- 27.10.15 15:56 RadoslawF
- 27.10.15 16:31 Marek
- 28.10.15 17:15 RadoslawF
- 28.10.15 22:28 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=