eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
    do komory spalania?
    Date: Sat, 21 Aug 2010 23:25:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <i4pg7j$441$1@news.onet.pl>
    References: <i4ostj$m3i$1@news.onet.pl> <i4pbe5$6jn$1@inews.gazeta.pl>
    <i4pct9$rkf$1@news.onet.pl> <i4pdu3$ef9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282425907 4225 89.76.168.83 (21 Aug 2010 21:25:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Aug 2010 21:25:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.11)
    Gecko/20100711 Thunderbird/3.0.6
    In-Reply-To: <i4pdu3$ef9$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305504
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-08-21 22:47, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
    > Oczywiście, że komputer SILNIKA - przepraszam, nie napisałem jasno. W
    > samym wtryskiwaczu nie ma elektroniki - jest tylko elektromagnes
    > sterujący pracą.

    A to jest w ogóle troche zastanawiające, bo wszedzie piszą coś o tym że
    komputer musi być poinformowany o numerze wtryskiwacza, dopasowuje się
    je itp. Może to nie dotyczy dci, ale często to słyszę w okolicy haseł
    "wymiana wtrysku".

    >> Na marginesie: serwis Renault robi probe przelewowa i *tylko* na tej
    >> podstawie kwalifikuje wtrysk do wymiany ...
    > Przy takich objawach.... :)

    Jeszcze ich nie znali. Jak mi powiedział koleś z serwisu - "zrobimy
    przelew i jak jeden leje 2x więcej od pozostałych to na bank wymiana,
    nie ma co szukać dalej". I 2.5kzł wpada ;)

    > Problem dymienia właśnie bardziej da się ustalić poprzez ANALIZĘ danych
    > z komputera silnika.

    Wiem. Niestety w okolicy mechanicy specjalizujący się w turbo dieslach
    od 20 lat diagnozujący silnik węchem i metodą "wymienimy element N a jak
    nie to wymienimy element N + 1". Już o mały włos by mi jeden "polecany"
    głowicy nie rozebrał, dobrze że się zorientowałem. Na razie boje się
    oddać gdzieś samochód na samo wykręcenie wtrysku :/

    > Ale to już robota dla myślącego mechanika. Dlatego
    > najlepiej przed demontażem zrobić odczyty i wydruki.

    Ba, ale gdzie go znaleźć. Sam bym na te dane zerknął, ale diagnoza
    wymaga Clipa, serwis renault robi mi tylko zrzuty ekranu za 100zł na
    których kompletnie nic nie widać. Taka bida z Renault. Jak by mogli to
    by cały silnik mi zmienili zamiast myśleć nad cyferkami.

    > Tutaj masz "małe co nieco" o silnikach z CR - chociaż konkurencyjnej
    > marki... http://chomikuj.pl/ZIWK/Citroen/HDi/HDI-lusnia.pdf

    Dzieki, szkoda że to na serwisie z wymogiem rejestracji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: