  • 51. Data: 2011-05-31 11:57:09
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-31 08:04, Wieca pisze:

    > Znaczy obronił cię kiedyś przed jamnikiem, że tak podziwiasz tego
    > naszego rycerza precla...

    kurde, Więca tyle lat a Ty dalej sie miescisz w jednej linijce jak na HC.

    Wzruszylem sie, normalnie.

    KJ

  • 52. Data: 2011-05-31 14:54:06
    Od: marider <m...@g...pl>

    > Wytocz jej proces, zeby musiala wszystko sprzedac a kase przekazac na
    > prawnikow. Za motor moze i Ci nie odda, ale sprawiedliwie babina umrze w
    > nedzy!

    Luz, koszt naprawy na nowych czesciach to "jedyne" 10933zl bez zdanego
    pajacowania z malowaniem, szlifowaniem i cholera wie co jeszcze.
    Zajebiscie nie ma co... Pojade do babki i moze da sie cos poradzic a jak
    nie to wysle papiery do funduszu gwarancyjnego i niech oni sie martwia
    jak to od staruszki $ odzyskac. Ja motocykl mialem nowy (sic!).

    Pzdr

    > pozdr
    > newrom
    > Ps. Nie do wiary, wjebales sie w starowinke w ciazy, przebiegajaca przez
    > jezdnie, z dzieckiem na reku, poza pasami na czerwonym swietle...

    Sam w to nie wierze ale shit happens (nie tylko w wentylator).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 53. Data: 2011-05-31 15:03:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup

[...]

    ========

    Fundusz gwarancyjny chyba nie do tego służy. Kobieta miała prawo nie mieć OC
    i to sprawa wyłącznie pomiędzy Tobą a nią, jak się rozliczycie.
    To po pierwsze.
    A po drugie - skoro już jesteś na tym stratny to wyciągnij chociaż naukę na
    przyszłość, że gdy hamujesz przed pieszym stojącym na środku drogi, to nie
    po to, żeby potem przyspieszyć i go rozjechać. Zwłaszcza, gdy jest to osoba
    stara i poruszając się o lasce.

  • 54. Data: 2011-05-31 15:31:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >:) Za takie wykroczenie babka na pewno by pouczenia nie dostala ale za
    >oceanem czy chocby w UK nieco inaczej wszystko dziala, moze kiedys nastana
    >czasy ze w Pl bedzie choc troche podobnie..

    Chyba byś nie chciał, żeby prawo w Pl było chociaż trochę podobne do
    hamerykańskiego. Za zapytanie pani kurwy na ulicy ile chce za godzinę możesz
    siedzieć 2 lata w pierdlu lub zamiatać ulice przez pół roku. Jakbyś kąpał
    swoje świeżo narodzone dziecko bez rękawicy - dostałbyś 20 lat za
    molestowanie niemowlęcia... Chciałbyś takiego pojebanego prawa? :-) Poza tym
    jebnąłeś babkę, jesteś winny i chuj:-)

    --
    Grzybol

  • 55. Data: 2011-05-31 20:26:50
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 31.05.2011 16:54, marider pisze:

> [...]
    > nie to wysle papiery do funduszu gwarancyjnego i niech oni sie martwia
    > jak to od staruszki $ odzyskac. Ja motocykl mialem nowy (sic!).

    Jaki Ty jesteś kurwa głupi i nadęty bufon to już nie mam słów.
    Rozjechałeś starowinkę z premedytacją widząc ją doskonale, zamiast ją
    przepuścić i jeszcze będziesz ją szarpał o kasę. Miej kurwa choć
    odrobinę honoru.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 56. Data: 2011-05-31 20:29:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 22:26, zefir pisze:

> [...]
    > Rozjechałeś starowinkę z premedytacją widząc ją doskonale, zamiast ją
    > przepuścić i jeszcze będziesz ją szarpał o kasę. Miej kurwa choć

    Mosz recht. 200% buca w bucu.

    BTW. Moze by tak od dzisiaj w stopkach, przy motocyklach, pisac ich ceny
    ? Bedzie kul. A niech zazdraszczajo :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 57. Data: 2011-05-31 20:38:19
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 22:26, zefir pisze:
    > Miej kurwa choć odrobinę honoru.

    Stompasz po cienkim lodzie! W Ameryce to juz by Cie pozwal na gruba kase!
    A swoja droga to czy ktos pamieta ile pkt dawala staruszka w carmageddon ?

    pozdr
    newrom
    Tu mialem wpisac motory z cenami, ale jeszcze ustalam z wyznawcami kwoty
    zeby za tanio nie bylo!

  • 58. Data: 2011-05-31 20:46:28
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 31.05.2011 22:38, Roman Niewiarowski pisze:

    > Tu mialem wpisac motory z cenami, ale jeszcze ustalam z wyznawcami kwoty
    > zeby za tanio nie bylo!

    tylko o cene hondy liska nie pytaj, bo bedzie za tanio.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 59. Data: 2011-05-31 20:53:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 22:46, zefir pisze:

    > tylko o cene hondy liska nie pytaj, bo bedzie za tanio.

    On jest z innego kosciola. Ciebie i Stope chcialem zapytac, ale cos mi
    sie wydaje zes pobladzil i ku cielcom pomaranczowym sie sklaniasz!
    Zaprawde powiadam Ci, nie bedzie mial spokojnego snu kto bozkom czesc
    oddaje, a kara dla takiego bedzie straszliwa i w serwisie siedem razy po
    siedem tygodni stac bedzie. A gdyby i to nie pomoglo, zona mamusie do
    domu zaprosi i razem beda mieszkac!
    Tako rzecze Manual.

    pozdr
    newrom

  • 60. Data: 2011-05-31 23:43:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-31 17:03, Marcin N pisze:
> [...]
    > to nie po to, żeby potem przyspieszyć i go rozjechać. Zwłaszcza, gdy
    > jest to osoba stara i poruszając się o lasce.

    Przestan pieprzyc jak potluczony, wez rozbieg i walnij sie lbem w
    sciane. Moze to pomoze na Twoje rozterki moralno-egzystencjalne.

    Krotko i na temat - wali mnie co sobie myslisz Ty i kilku podobnych z
    tego co tu czytam - zacytuje znajomka "Jeb sie!" (*) Ale dzieki,
    usmialem sie znowu z waszych domyslow bo jestescie po prostu smieszni i
    swietojebliwi bez skazy az do bolu. Jezdzijcie dalej motorynkami :))))))))).

    zefir - gowno wiesz i gowno widziales a podskakwiwac sobie tam mozesz
    przed monitorem az sie wrzodow na dupie nabawisz. EOT.

    PS: nigdzie nie pisalem ze babka poruszala sie o lasce, na wozku czy
    pelzala bez rak i nog.
    PPS: * (c) by Debik.
    --
    marider