-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.68.M
ISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wtargnięcie na jezdnię
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <h...@4...com>
<5c80de51$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
<5c80e46a$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...com>
<5c80ebea$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
<5c80f1c7$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
<5c80f677$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 7 Mar 2019 19:38:20 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <j...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190307-4, 07.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <5c816522$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.66.141
X-Trace: 1551983906 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 497 37.128.66.141:52908
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2562
X-Received-Body-CRC: 3745879711
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651678
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-07 o 14:35, r...@k...pl pisze:
>> No i dochodzimy do sedna sprawy. Z filmu wynika, że kierowca wcale nie
>> zwolnił. Zachował się tak, jakby nie widział znaku D-6 który nakazuje mu
>> zwolić do prędkości bezpiecznej w tym miejscu. Jego prędkość i odległość
>> (bo widać że ma ABS) pozwalała na taki manewr ale tego nie zrobił.
>
> Nie zrozumiałeś. Bywa.
> Powtórzę -- pieszy ma obowiązek upewnić się, że kierowca zdoła wyhamować (czyli
> że jest to fizycznie możliwe).
>
Kurwa, upewniłem się na 100% że kierowca zdoła wyhamować i jest to
fizycznie możliwe. Użyłem całej dostępnej fizyki, przeniosłem się w
czasie i mam potwierdzenie od Einsteina. Kierowca miał to w dupie i nie
hamował. DOTARŁO?
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.19 19:45 LordBluzg(R)
- 07.03.19 19:47 LordBluzg(R)
- 07.03.19 19:58 szod
- 07.03.19 20:42 Zenek Kapelinder
- 07.03.19 22:42 ToMasz
- 07.03.19 22:55 ToMasz
- 07.03.19 23:11 Zenek Kapelinder
- 08.03.19 08:59 Budzik
- 08.03.19 08:59 Budzik
- 08.03.19 10:15 r...@k...pl
- 08.03.19 10:13 r...@k...pl
- 08.03.19 10:21 LordBluzg(R)
- 08.03.19 10:23 LordBluzg(R)
- 08.03.19 10:31 r...@k...pl
- 08.03.19 10:39 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=